Paaltje gebotst
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb geprobeerd een nieuwe kap voor de lichten te bestellen via internet en ook via een garage, maar deze is volgens mij niet meer in de handel ('votre voiture est trop vieux'). Is er iemand die nog zo'n kap heeft liggen of weet hoe ik er aan kan komen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
DirkH;77054 schreef : Ik ben met m'n linkerachterkant tegen een paaltje aangebotst. De carrosserie is helaas licht beschadigd. Ook is de kap van de linkerachterlichten beschadigd. Echt zonde, maar het is niet anders, ik hoop dat het een beetje netjes gerepareerd kan worden.
Ik heb geprobeerd een nieuwe kap voor de lichten te bestellen via internet en ook via een garage, maar deze is volgens mij niet meer in de handel ('votre voiture est trop vieux'). Is er iemand die nog zo'n kap heeft liggen of weet hoe ik er aan kan komen?
Welk type is het het oude type: verticale lichten of het nieuwe type: met de blokjes?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Heb je nieuw of oud type acherlichten. Hoe is het met de bumper.
Het is helaas zo dat ik niets stuur naar Frankrijk. Mijn laatste pakket via UPS (twee carberateurs) is ook door Fransen mishandeld. Volgens mij leven die Fransen nog steeds in de Waan van Karel de Grote en Napoleon.
Groet,
Erik
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;77064 schreef : Een 1700 heeft altijd de nieuwe lichten. Kan je makkelijk aankomen.
idd ik heb nog wel een setje over!!!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dat is beter zo...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-