ook voor roestpreventie en laswerk
HELP: Kleuren en kleurnummers 1976-1978
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-10-2008 21:30 #734317
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HELP: Kleuren en kleurnummers 1976-1978
Ben benieuwd wat voor artikel je aan het schrijven bent dat je zulke gedetaileerde informatie bijeen aan het schrappen bent.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2008 21:05 #734417
door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic HELP: Kleuren en kleurnummers 1976-1978
Deze discussie mag gesloten worden, ik heb de info gekregen die ik zocht.
Freerk, ik ben voor de Belgische club de 300 aan het beschrijven in een "blaadje" dat nieuwe leden gaan krijgen als ze lid worden. Komt in te staan van elk clubtype: historie, uitvoeringen, kleuren en interieuren, problemen, aantallen, chassisnummers ontcijferen...
Normaal komt het begin volgend jaar uit.
Ik zou trouwens enkele details uit jouw foto's willen lichten ervoor als je het goed vindt.
Freerk, ik ben voor de Belgische club de 300 aan het beschrijven in een "blaadje" dat nieuwe leden gaan krijgen als ze lid worden. Komt in te staan van elk clubtype: historie, uitvoeringen, kleuren en interieuren, problemen, aantallen, chassisnummers ontcijferen...
Normaal komt het begin volgend jaar uit.
Ik zou trouwens enkele details uit jouw foto's willen lichten ervoor als je het goed vindt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-10-2008 19:40 #734488
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HELP: Kleuren en kleurnummers 1976-1978
RJ: da's natuurlijk prima, ik weet echter niet of alle foto's nog op mijnalbum staan, of heb je ze al gedownload? Ben trouwens nog wel op zoek naar de portierhoek. Is dat ook ooit als nieuw plaatwerk af volvo geleverd?
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2008 20:55 #734503
door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic HELP: Kleuren en kleurnummers 1976-1978
Ik heb ze indertijd al gelijk in mijn archief geduwd.
Qua plaatwerk is alleen de buitenplaat van de deur los geleverd.
De meeste vrege deuren hebben echter op jouw plek en langs de onderkant last van het duveltje.
Je zult dus een moderne deur moeten disecteren om jouw deur te redden. Neem er eentje uit de late jaren 80......dat doet niet zo'n zeer!
Qua plaatwerk is alleen de buitenplaat van de deur los geleverd.
De meeste vrege deuren hebben echter op jouw plek en langs de onderkant last van het duveltje.
Je zult dus een moderne deur moeten disecteren om jouw deur te redden. Neem er eentje uit de late jaren 80......dat doet niet zo'n zeer!
Moderators: Mark Smeets