ook voor roestpreventie en laswerk
Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2008 14:54 #627984
door Jeroen van Bodegom
Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede is gemaakt door Jeroen van Bodegom
Een vriend van mij is sinds kort een eigen Schadeherstel en restauratiebedrijf begonnen.
Hij is eerst jarenlang schadehersteller bij Volvo geweest en vervolgens heeft hij bij een bedrijf gewerkt waar ze Alfa Romeo's, Ferrari's en ander exotisch roestgraag spul restaureren en prepareren voor races en rally's.
Sinds halverwege 2008 werkt hij voor zichzelf in een pand in Ede.
Omdat hij nog maar net begonnen is kan hij al het werk redelijk voordelig uitvoeren. Niet zo voordelig als Erik het kan doen, maar voor een professioneel bedrijf is het erg goedkoop. (Hij werkt niet zwart) Voor de mensen in midden-Nederland is Ede ook iets dichter bij.
Hij kan een volledige restauratie uitvoeren maar je kunt ook kleine roestproblemen laten oplossen. Je kunt je auto daar gewoon rijdbaar afleveren voor een restauratie maar een kaalgetrokken auto aanleveren zoals Doeke heeft gedaan kan ook.
Momenteel is hij een Volvo Amazone volledig aan het restaureren en daarvoor heeft hij al een aantal Alfa Romeo's, een VW Kever, enkele Mini's en een Fiat Barchetta onder handen genomen. (dankbare roestklanten, die Italianen!)
Een vriend van hem is spuiter en die voert al het spuitwerk voor hem uit in zijn proffessionele spuitcabine.
Dit is geen advertentie, want hij heeft eigenlijk werk genoeg.
Een aantal autobedrijven hebben hem al als vaste schadehersteller in gebruik genomen. Hij herstelt al de schades en voert alle roest-reparaties uit voor deze bedrijven.
Hij heeft echter altijd wel ergens een gaatje om een Volvo aan te pakken, want bij Volvo ligt zijn hart toch wel.
Hij is te bereiken op 0642157019 of dagelijks te vinden op de Lumi?restraat 9c in Ede.
Zijn website is nog niet in de lucht maar dat gaat www.pkar.nl worden.
Ik heb al veel werk van hem gezien en de resultaten zijn verbluffend!
Hij is eerst jarenlang schadehersteller bij Volvo geweest en vervolgens heeft hij bij een bedrijf gewerkt waar ze Alfa Romeo's, Ferrari's en ander exotisch roestgraag spul restaureren en prepareren voor races en rally's.
Sinds halverwege 2008 werkt hij voor zichzelf in een pand in Ede.
Omdat hij nog maar net begonnen is kan hij al het werk redelijk voordelig uitvoeren. Niet zo voordelig als Erik het kan doen, maar voor een professioneel bedrijf is het erg goedkoop. (Hij werkt niet zwart) Voor de mensen in midden-Nederland is Ede ook iets dichter bij.
Hij kan een volledige restauratie uitvoeren maar je kunt ook kleine roestproblemen laten oplossen. Je kunt je auto daar gewoon rijdbaar afleveren voor een restauratie maar een kaalgetrokken auto aanleveren zoals Doeke heeft gedaan kan ook.
Momenteel is hij een Volvo Amazone volledig aan het restaureren en daarvoor heeft hij al een aantal Alfa Romeo's, een VW Kever, enkele Mini's en een Fiat Barchetta onder handen genomen. (dankbare roestklanten, die Italianen!)
Een vriend van hem is spuiter en die voert al het spuitwerk voor hem uit in zijn proffessionele spuitcabine.
Dit is geen advertentie, want hij heeft eigenlijk werk genoeg.
Een aantal autobedrijven hebben hem al als vaste schadehersteller in gebruik genomen. Hij herstelt al de schades en voert alle roest-reparaties uit voor deze bedrijven.
Hij heeft echter altijd wel ergens een gaatje om een Volvo aan te pakken, want bij Volvo ligt zijn hart toch wel.
Hij is te bereiken op 0642157019 of dagelijks te vinden op de Lumi?restraat 9c in Ede.
Zijn website is nog niet in de lucht maar dat gaat www.pkar.nl worden.
Ik heb al veel werk van hem gezien en de resultaten zijn verbluffend!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-10-2008 11:45 #730474
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
Hmm, goeie tip Jeroen! Dat is bij mij in de buurt. Tegen de tijd dat ik met mn 343 wil beginnen, is dit een ideale plek! Lekker in de buurt.
Heb je toevallig foto's van een van zn restauratie objecten?
Heb je toevallig foto's van een van zn restauratie objecten?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2008 12:24 #730477
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
Ik heb geen foto's, alleen beelden op mijn netvlies.
Ik zal hem eens vragen wat te mailen.
Ik zal hem eens vragen wat te mailen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 20:11 #737236
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
www.pkar.nl
is ondertussen online, m?t foto's.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 20:23 #737240
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
Voor zover ik een prijsopgave gekregen heb kan ik zeggen dat het ?rg goed geprijsd is! In positieve zin uiteraard:yesyes:
Ook es gemaild voor m'n eigen DL, naast een opgave voor de DLS.
Ook es gemaild voor m'n eigen DL, naast een opgave voor de DLS.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 20:40 #737249
door Jeroen van Bodegom
Dat zei ik toch!?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 20:55 #737253
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
:yesyes::yesyes::yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2008 09:11 #737303
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Voordelig Professioneel schadeherstel- & restauratiebedrijf omgeving Ede
Ik zat er net over te denken om binnekort eens langs te rijden!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 09:47 #737311
door Jeroen van Bodegom
Zou ik zeker doen! Met een beetje geluk staat die Volvo er nog.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2008 10:29 #737315
door V300 register
Naja, ik zal eerst maar eens bellen, ik heb namelijk door de weeks en zaterdag geen tijd om overdag te komen:+
Moderators: Mark Smeets