(de)montage achterklep 360 GLT s6 sedan
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas heeft er iemand 2 gaten in mijn achterklep geslagen.
Inmiddels heb ik een 'nieuwe' achterklep gevonden. De oude moet er dus af, en de nieuwe er weer op. Ik heb vanmiddag even in de achterbak liggen turen, maar dat ziet er niet eenvoudig uit. Met de dunste vingers van de wereld kan je nog niet bij de bouten komen, zo lijkt het althans. Heeft er misschien iemand tips hoe ik zoiets moet aanpakken, waar ik moet beginnen, moet de hele achterbank eruit???
Hartelijke groet,
Nicole
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat doe ik echter alleen als jij ook een plaatje van je auto op het forum zet;)
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Het enige wat je hoeft te doen is de 4 boutjes losdraaien(2 per kant), aangegeven dmv de rode cirkels.
Als je de vervanger erop hebt gezet, niet gelijk hard dichtklappen, maar eerst voorzichtig naar beneden. De kofferklep kun je namelijk afstellen zodat ie mooi past. Hier kom je vanzelf wel achter, is niet moeilijk.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij moet mooi in het slot vallen, als je steeds zo'n bonkgeluid hoort als je 'm dicht doet slijt het slot zo hard...
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Stel jezelf en vooral je auto eens voor door in De Showroom een topic te openen.
Een setje dopsleutels is hier wellicht handig. Als je een setje dopsleutels en steek/ringsleutels hebt kom je met de meeste klusjes al een heel eind.Nicole360GLT;68620 schreef : Met de dunste vingers van de wereld kan je nog niet bij de bouten komen, zo lijkt het althans.
Ik ben verder niet bekend met de achterklepconstructie van een sedan.
Ja Doeke, wat moet Nicole nu wel niet van onze vereniging denken? :uh-uhh:twkuiper;68660 schreef : Had je dat lijk in de kofferbak niet beter even weg kunnen photoshoppen?
- V300 register
- Verbannen
-
gelieve bij het aanmaken van een nieuw topic, dit in de juiste categorie te doen..
- V300 register
- Verbannen
-
Na het zien van je foto lijkt het idd heel simpel, maar ik heb het idee dat het bij mijn 360 anders in elkaar steekt. Morgen ga ik er opnieuw naar kijken, met jouw foto op mijn netvlies.
Een plaatje van mijn tank zal ik hier spoedig plaatsen.
Hartelijke groet, Nicole
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;68664 schreef : topic verplaatst naar "exterieur en plaatwerk"
gelieve bij het aanmaken van een nieuw topic, dit in de juiste categorie te doen..
Excuus, ben een hele groen newbee