ook voor roestpreventie en laswerk
deur
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-08-2008 07:14 #627835
door V300 register
deur is gemaakt door V300 register
Goeden dag dames en heren.
Wie kan mij vertellen of een bestuurders/passagier deur van en 345 BJ 1980
om te ruilen is met en deur van nieuwere types na '85 bevoorbeeld.
dat de raam anders is, is geen probleem het gaat er om dat of hij fysiek er in past en dat het slot en ets allemaal op hetzelfde plek zitten en zo.
mvg nadav
Wie kan mij vertellen of een bestuurders/passagier deur van en 345 BJ 1980
om te ruilen is met en deur van nieuwere types na '85 bevoorbeeld.
dat de raam anders is, is geen probleem het gaat er om dat of hij fysiek er in past en dat het slot en ets allemaal op hetzelfde plek zitten en zo.
mvg nadav
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-08-2008 09:03 #725847
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic deur
Hallo Nadav, het past zover ik weet gewoon wel (een 340 3deurs deur past ook in een 343 namelijk.). Maar het is wel wat zonde om te doen. Ik kan je evt. aan een adresje helpen die misschien iets heeft met spijltje. Ik weet niet of de auto die meerwaarde waard is?
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 09:06 #725848
door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic deur
Nadav,
Alle punten zitten op dezelfde plek, het past er dus in maar het eindresultaat ziet er niet uit.
Een tijd terug had ik een nieuwe deurhuid voor je deur op Marktplaats. Is niet verkocht dus ligt nog in mijn garage. Mocht je die route willen gaan.
Hoe is het voor de rest met je wagen?
Alle punten zitten op dezelfde plek, het past er dus in maar het eindresultaat ziet er niet uit.
Een tijd terug had ik een nieuwe deurhuid voor je deur op Marktplaats. Is niet verkocht dus ligt nog in mijn garage. Mocht je die route willen gaan.
Hoe is het voor de rest met je wagen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 10:36 #725851
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic deur
Het ziet er inderdaad niet uit. Je mist je spijltje, met een beetje pech je chroomlijstje, er moet een andere spiegel op, het deurpaneel aan de binnenkant is anders...
Het past wel.
Het past wel.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 14:20 #725880
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic deur
is het iig ook niet zo dat je naast een 345 een 343 deur kan gebruiken van ong 't zelfde bouwjaar? dat maakt de zoektocht zowieso al iets makkelijker. buiten het feit dat er van die vroege bouwjaren niet zoveel goeie deuren zijn (meestal hangt er dan een verder uitstekende auto aan).
het aanbod van robbert-jan veraa zou nog wel de makkelijkste oplossing zijn.
het aanbod van robbert-jan veraa zou nog wel de makkelijkste oplossing zijn.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 15:07 #725887
door 16673-dummy
Een 343 heeft toch een andere deur dan een 345? Die van een 345 is korter dacht ik.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-08-2008 18:49 #725919
door V300 register
Ik weet het wel zeker...343 en 345 scheelt in lengte.
Deuren van een 80'er zijn denk ik nog redelijk te verkrijgen. 76/77 worden echt lastig.
Deuren van een 80'er zijn denk ik nog redelijk te verkrijgen. 76/77 worden echt lastig.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 20:16 #725928
door 16673-dummy
Zit daar ??k nog verschil in? Wat is dan het verschil tussen 76/77 en later?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 21:00 #725953
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic deur
ok, ik dacht dat het verschil tussen 343 en 345 enkel in het vooronder lag:P
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-08-2008 07:18 #725995
door V300 register
heren.
als ik en deur van en 345 kon krijgen had ik dat wel gedaan dus mocht iemand een goede te weten liggen graag.
dat het stijltje er niet in zit dat begrijp ik en mischien ben ik en leek maar is dat zo anders? en over spiegels gesproken ik het er al andere spiegels op zitten heb vercroomde spiegels op die en beetje het zelfde vorm hebben als de orginele (uit usa gehaald) dus dat vind ik ook niet erg als dat anders is.
het is tenslotte me dagelijkse auto en hij rijd op gas dus die kosten haal ik er wel uit en voor de rest is de wagen in goede staat (koni's rondom van 4 bak naar 5 bak gegaan motorisch in goede staat alleen de gebruikelijke deukjes en pitjes van mensen die schijnbaar niet kunnen parkeren ).
ik zat te denken om dus de 2 voorste deuren te verwisselen door die van en 340 (genoeg te krijgen) daar probeer ik te vinden met croom lijsten en de deur te laten spuiten naar mijn kleur.
en deur huid wat moet ik me daar bij voorstellen en hoe verwissel ik dat? komt er las werk aan te pas?
als ik en deur van en 345 kon krijgen had ik dat wel gedaan dus mocht iemand een goede te weten liggen graag.
dat het stijltje er niet in zit dat begrijp ik en mischien ben ik en leek maar is dat zo anders? en over spiegels gesproken ik het er al andere spiegels op zitten heb vercroomde spiegels op die en beetje het zelfde vorm hebben als de orginele (uit usa gehaald) dus dat vind ik ook niet erg als dat anders is.
het is tenslotte me dagelijkse auto en hij rijd op gas dus die kosten haal ik er wel uit en voor de rest is de wagen in goede staat (koni's rondom van 4 bak naar 5 bak gegaan motorisch in goede staat alleen de gebruikelijke deukjes en pitjes van mensen die schijnbaar niet kunnen parkeren ).
ik zat te denken om dus de 2 voorste deuren te verwisselen door die van en 340 (genoeg te krijgen) daar probeer ik te vinden met croom lijsten en de deur te laten spuiten naar mijn kleur.
en deur huid wat moet ik me daar bij voorstellen en hoe verwissel ik dat? komt er las werk aan te pas?
Moderators: Mark Smeets