Schade
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;58710 schreef : Ik krijg weer buikpijn; geld voert weer de boventoon. Ik schaar me liever bij echte liefhebbers...
:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
volvomaniac;58707 schreef : Nee, koplamp er in fratsen, bumper erop schroeven, en dan lekker goedkoop rijden t/m september. Daarna auto uitelkaar trekken en in omderdelen verkopen!
Ik snap het niet, je hebt toch al die sedan gekocht? Of wil je nog een 2e auto erbij?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zo'n rechter bumpertrompet met sleepoog heb ik nog liggen. Die mag je zo meenemen als je naar de BBQ komt.antiekeradio;58132 schreef : enige wat je evt zou kunnen tegenkomen is wat vervorming van de frontplaat op de plaats waar de bumpertrompet er tegenaan gemonteerd is.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvomaniac;58740 schreef : Deze kwam op mijn pad voor een habbekrats. En ik ben net Frans P. Ik weet niet wat ik wil.
Zit die jongen dan voor niks af te wachten tot oktober en de auto in de stalling te houden? of heb ik nu iets verkeerd begrepen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;58140 schreef : Johan, zoals je misschien weet hebben m'n broer en ik een schadeconcerto opgeknapt, deze had lichte schade maar we hadden er ?cht een pens vol werk aan.
Die schade aan de auto die jij laat zien is nog zeker 2x zo erg, dat lukt je niet in een weekend (tenminste, als je weinig ervaring hebt).
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar weet waar je aan begint. Vooral om alles weer passend te krijgen is een vak apart.
Achja dan brengen we al onze beschadigde 300's maar gewoon naar de sloop he?
Je bent n aardige knul Joost - maar komop - wees eens positief. Dit is opknapbaar en het is leuk om op te knappen! We delen hier bij de club een liefde voor de 300 en veel mensen steken daar tijd in. Kijk naar die 360 die wordt opgeknapt.. prachtig!
Als ik eerlijk moet zijn storen negatieve opmerkingen mij een beetje. Als een auto echt onbegonnen werk is.. prima dan kan dat best gezegd worden (als ie doormidden geknikt is ofzo?). Verder - laten we het positief en leuk houden.