ook voor roestpreventie en laswerk
360 nu echt rijp voor de sloop
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2008 07:10 #706504
door Tim Schoutrop
Beantwoord door Tim Schoutrop in topic 360 nu echt rijp voor de sloop
Zo dit is nog eens een "krokante" auto. Het lijkt wel of deze auto in de zee
heeft gestaan in plaats van erbij:woops:
heeft gestaan in plaats van erbij:woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2008 08:33 #706506
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 nu echt rijp voor de sloop
gewassen met accuzuur? :+
APK-gekeurd bij APK Abil: "100 euro, altijd APK"
Troost je met de gedachte dat mijn tweede 360 nog een tikkeltje rotter was dan deze. En zelfs die kwam nog door de APK. Omdat ik last van m'n geweten kreeg heb ik hem gesloopt.
APK-gekeurd bij APK Abil: "100 euro, altijd APK"
Troost je met de gedachte dat mijn tweede 360 nog een tikkeltje rotter was dan deze. En zelfs die kwam nog door de APK. Omdat ik last van m'n geweten kreeg heb ik hem gesloopt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2008 09:40 #706508
door V300 register
Volgens mij kun je gewoon terug na die keurmeester.... Die meld hem alleen maar af....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2008 09:58 #706515
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 360 nu echt rijp voor de sloop
Jezus Jean-Luc, was dat jouw auto?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2008 10:16 #706517
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 360 nu echt rijp voor de sloop
Die heeft wel wat plekjes ja....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2008 12:17 #706521
door V300 register
het rechter binnenscherm valt me eigenlijk nog mee, buiten de oppervlakkige roest (wat heel veel/de meerderheid van de huidige wagens hebben) is er geen erge rot.
de andere kant + de andere getoonde plekken..tja dat is redelijk terminaal.
overigens heb ik een jaar of 5 geleden een 343 met nieuwe neus (zo'n type met rood ingekleurde typeplaatjes) gezien die nog een stukje verder weg was dan deze. serieuze gaten in de deuren, rond achterklep, paravan, noem maar op.
de andere kant + de andere getoonde plekken..tja dat is redelijk terminaal.
overigens heb ik een jaar of 5 geleden een 343 met nieuwe neus (zo'n type met rood ingekleurde typeplaatjes) gezien die nog een stukje verder weg was dan deze. serieuze gaten in de deuren, rond achterklep, paravan, noem maar op.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2008 12:56 #706528
door V300 register
Dit valt te maken, maar goed iemand zal er minimaal 2 dagen met laswerk mee bezig zijn.
Die schermen bij mij waren er erger aan toe veel erger. Maar je moet wel denken als je echt alles weg gaat steken, je pas erachter komt of het nu echt oppervlakkig is of dat het doergeroest is.
Ik zou deze auto wegdoen, tenzij je er veel persoonlijke herinneringen aan hebt en die voor jouw emotionele waarde heeft... Dan kun je er nog eens over denken of lassen de moeite is.... Denk dat je gauw al 400 euro kwijt bent aan iemand die goedkoop last. (wellicht nog wel meer) Bij een garage denk ik zelfs tegen de 650 a 1000 euro. (dure of goedkope garage)
Als de auto veder nog goed is, en geen andere gebreken vertoont, kun je er over nadenken... Maar goed het word ofwel een rationele beslissing (wegdoen) of een emotionele (ik heb hem al zo lang, van famile weet ik veel)
Fotoos is het wel moeilijk te zien, maar ik denk idd dat deze onder terminaal valt. Maar inpricipe is die wel op te knappen, is alleen de moeite niet meer.
Die schermen bij mij waren er erger aan toe veel erger. Maar je moet wel denken als je echt alles weg gaat steken, je pas erachter komt of het nu echt oppervlakkig is of dat het doergeroest is.
Ik zou deze auto wegdoen, tenzij je er veel persoonlijke herinneringen aan hebt en die voor jouw emotionele waarde heeft... Dan kun je er nog eens over denken of lassen de moeite is.... Denk dat je gauw al 400 euro kwijt bent aan iemand die goedkoop last. (wellicht nog wel meer) Bij een garage denk ik zelfs tegen de 650 a 1000 euro. (dure of goedkope garage)
Als de auto veder nog goed is, en geen andere gebreken vertoont, kun je er over nadenken... Maar goed het word ofwel een rationele beslissing (wegdoen) of een emotionele (ik heb hem al zo lang, van famile weet ik veel)
Fotoos is het wel moeilijk te zien, maar ik denk idd dat deze onder terminaal valt. Maar inpricipe is die wel op te knappen, is alleen de moeite niet meer.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2008 12:58 #706529
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 360 nu echt rijp voor de sloop
Hij is van mij, maar ik vind hem te slecht om nog te lassen. De foto's laten de ergste roestplekken zien, maar er is ook algehele roestaanslag in de auto op allerlei naden en plekken. Daarbij is het idd. zo dat daaronder veel meer zien dan dat je ziet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2008 16:52 #706545
door V300 register
Het klinkt raar, maar die schokbreker stel dat die vast zit, en de rest erom heen is verroest en niet doorgeroest na de buitenkant kan een apk keurmeester het niet zien. (zit die plastisc kap over) hij zal hem dus gewoon goedkeuren.
Moderators: Mark Smeets