Achterbumper sedan/hatchback uitwisselbaar?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: en meegespoten bumpers (met dikke zwarte kunststof rand in het midden) zijn origineel geleverd, dus dan zie ik geen bezwaren. De sedan op de sloop waar het over gaat is ook een 340 GL, die verder heel erg kaal is (nieteens een toerenteller).
- V300 register
- Verbannen
-
Naar mijn weten is de trekhaak van een sedan wel verschillend met die van een hatchback. De bumper is volgens mij gewoon hetzelfde.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou bij een type III (dus vanaf 1986) ook altijd meegespoten bumpers nastreven, dat toont gewoon veel beter dan die verblekende grijze plasticbumpers.
als het nou een type II winner zou zijn (liefst zelfs zonder sierlijsten etc) kun je hem beter zo 'clean' mogelijk houden/maken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Let dan goed op of het echt meegespoten bumpers zijn. Ze kunnen ook gewoon overgespoten zijn en dan is de pret van korte duur.twkuiper;53233 schreef : De sedan op de sloop waar het over gaat is ook een 340 GL, die verder heel erg kaal is (nieteens een toerenteller).
- V300 register
- Verbannen
-
let maar eens op bij een sedan loopt de bumper tot ongeveer 10 cm tot voor het spatbord en bij een hatch,helemaal tot het spatbord
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-