ook voor roestpreventie en laswerk
Buitenspiegel rechts?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2008 20:31 #627286
door V300 register
Buitenspiegel rechts? is gemaakt door V300 register
Heeft iemand misschien nog een rechter buitenspiegel liggen. Die van mij is er vandaag kapotgereden of geschopt....
Glas is kapot en het hendeltje voor het van binnenuit verstellen. Buitenkant is nog heel. Gaat dus om het glas met eventueel zo'n hendeltje. Of natuurlijk een complete rechter buitenspiegel.
Weet iemand of zo'n heveltje los te vervangen is, of moet je dan hele spiegel vervangen?
Hopelijk heeft er iemand nog iets liggen. Anders ga ik op pad op de sloop. Woon in Baarn, naast Amersfoort.
alvast bedankt!
Glas is kapot en het hendeltje voor het van binnenuit verstellen. Buitenkant is nog heel. Gaat dus om het glas met eventueel zo'n hendeltje. Of natuurlijk een complete rechter buitenspiegel.
Weet iemand of zo'n heveltje los te vervangen is, of moet je dan hele spiegel vervangen?
Hopelijk heeft er iemand nog iets liggen. Anders ga ik op pad op de sloop. Woon in Baarn, naast Amersfoort.
alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2008 21:59 #704889
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Buitenspiegel rechts?
Ja hoor ik heb er nog diverse liggen. Wat is trouwens precies het type auto?
Rechterbuitenspiegel van een 343 is namelijk moeilijker verkrijgbaar......
Eigenlijk is het trouwens niet de bedoeling dat zulke oproepen hier op het forum worden geplaatst maar op de advertentiepagina......
Rechterbuitenspiegel van een 343 is namelijk moeilijker verkrijgbaar......
Eigenlijk is het trouwens niet de bedoeling dat zulke oproepen hier op het forum worden geplaatst maar op de advertentiepagina......
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2008 22:12 #704893
door V300 register
Twijfelgeval, want er is ook nog een vraag aan gekoppeld...zet iig nog een advertentie, Dirk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2008 23:31 #704905
door V300 register
Heveltje.......... dat moet dus van een 340/360 zijn lijkt me.
In principe bestaat de spiegel uit meerdere onderdelen. Wanneer je namelijk het heveltje eraf schroeft, kun je het plaatje wat hierachter zit eraf halen. Eventueel even een schroevendraaier erachter voor het gemak.
Dan zul je 3 boutjes zien zitten. Schroef deze los en het kunt de gehele spiegel eraf halen. Is een 2 minutenwerkje en heel goed zelf te doen.
De spiegel zelf is ook weer te verdelen. De plaat waarop de spiegel zit, zit weer vastgeklikt. Ook deze kun je (met aardig wat kracht) loskrijgen. Zo kun je de spiegel zelf vervangen.
Even terugkomend op jouw vraag: ja, het heveltje is zo te vervangen. Slechts 1 schroefje los en je kunt hem uitwisselen.
Issie afgebroken?
In principe bestaat de spiegel uit meerdere onderdelen. Wanneer je namelijk het heveltje eraf schroeft, kun je het plaatje wat hierachter zit eraf halen. Eventueel even een schroevendraaier erachter voor het gemak.
Dan zul je 3 boutjes zien zitten. Schroef deze los en het kunt de gehele spiegel eraf halen. Is een 2 minutenwerkje en heel goed zelf te doen.
De spiegel zelf is ook weer te verdelen. De plaat waarop de spiegel zit, zit weer vastgeklikt. Ook deze kun je (met aardig wat kracht) loskrijgen. Zo kun je de spiegel zelf vervangen.
Even terugkomend op jouw vraag: ja, het heveltje is zo te vervangen. Slechts 1 schroefje los en je kunt hem uitwisselen.
Issie afgebroken?
Moderators: Mark Smeets