spoilers en raam jalouzie
- V300 register
- Verbannen
-
Waar moet ik op letten v.w.b. montagemateriaal etc?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
850 Estate;120734 schreef : Ik weet nog zo'n jalouzie te liggen, z.g.a.n. Wat zouden jullie hiervoor maximaal betalen?
Waar moet ik op letten v.w.b. montagemateriaal etc?
Montagemateriaal: 1 verticale stang die over het midden van de jalouzie loopt
Er zitten onderop de jaloezie in de hoeken nog 2 mogelijke montagepunten, maar ik weet niet of daar klemmen bijhoren (ik heb ze niet). Je kunt hem ook zonder monteren, dan gaat hij ook niet klapperen.
Prijzen. Als je geluk hebt vraagt hij 25 euro voor oude rommel, maximale prijs dat ik er voor zou betalen is 150 euro ofzo. Maar dan moet ie ook wel compleet en nieuw zijn. In de UK hoor je prijzen van rond de 200 euro maar dat lijkt me in NL niet echt realistisch.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;120735 schreef : prijzen liggen tussen de 150 en 200 euro, als de verkoper weet wat hij heeft
150 euro is in principe al een zeer hoge prijs voor zo'n accesoires............ ik zou 't er niet voor over hebben. Wanneer je een beetje schappelijke handelaar voor kunt benaderen zul je er zo'n 75 euro voor betalen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ovlov 3.6L;120742 schreef : 150 euro is in principe al een zeer hoge prijs voor zo'n accesoires............ ik zou 't er niet voor over hebben. Wanneer je een beetje schappelijke handelaar voor kunt benaderen zul je er zo'n 75 euro voor betalen.
Ik zeg alleen maar wat ik gezien heb... Jos heeft er nog wat vanaf kunnen krijgen, maar hij stond voor 200 te koop.. en laatst op ebay ging er ook eentje voor meer dan 150 weg dacht ik..
Ik zou het er zelf ook niet voor over hebben.. :crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hogere prijzen maakt dergelijke items wel exclusief.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
link.marktplaats.nl/267115906
Ik heb met de adverteerder wat heen en weer gemaild, en voor de som van ? 25 kan ie van eigenaar wisselen. Ik heb er geen interesse in, iemand anders wel? Snel handelen is dan verstandig...
Arnoud
- V300 register
- Verbannen
-