ook voor roestpreventie en laswerk
Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2008 22:09 #627140
door V300 register
Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie) is gemaakt door V300 register
Dag allemaal!
En ja hoor... mijn eerste bericht op het forum!
Sinds een paar maanden heb ik een 340GL uit 1985 voor de fun erbij gekocht. Een heel goed (dealer)onderhouden auto met een mooie koets en weinig kilometers. Fotos staan bij profiel dankzij Wouter!
Nu zitten er her en der wat beginnende roestplekken aan die goed zijn te behandelen en dat ga ik laten doen. Alleen is het voorspatscherm aan de bestuurderskant behoorlijk verroest/verrot en niet meer te lassen. Een bekend probleem naar ik inmiddels begrijp...
Heeft er iemand een idee hoe ik aan zo'n scherm kan komen. Hij is uit 85 dus met een los knipperlicht erop. De kleur is bordeaux rood (nr 221). Als het een goed scherm is wat is over te spuiten is het ook prima.
Hoor jullie reactie graag!
Groeten,
Wiko Vlasblom
Amersfoort
En ja hoor... mijn eerste bericht op het forum!
Sinds een paar maanden heb ik een 340GL uit 1985 voor de fun erbij gekocht. Een heel goed (dealer)onderhouden auto met een mooie koets en weinig kilometers. Fotos staan bij profiel dankzij Wouter!
Nu zitten er her en der wat beginnende roestplekken aan die goed zijn te behandelen en dat ga ik laten doen. Alleen is het voorspatscherm aan de bestuurderskant behoorlijk verroest/verrot en niet meer te lassen. Een bekend probleem naar ik inmiddels begrijp...
Heeft er iemand een idee hoe ik aan zo'n scherm kan komen. Hij is uit 85 dus met een los knipperlicht erop. De kleur is bordeaux rood (nr 221). Als het een goed scherm is wat is over te spuiten is het ook prima.
Hoor jullie reactie graag!
Groeten,
Wiko Vlasblom
Amersfoort
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2008 22:15 #701952
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie)
Hey Wiko, welkom! Ten eerste: waar zijn de foto's? 
Over het voorscherm: waarom zet je hier onder 'overige gezocht' geen advertentie? Dikke kans dat iemand nog wat over heeft of iets weet te liggen op een sloop!

Over het voorscherm: waarom zet je hier onder 'overige gezocht' geen advertentie? Dikke kans dat iemand nog wat over heeft of iets weet te liggen op een sloop!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2008 23:48 #701963
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2008 08:43 #701966
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie)
Sorry dat ik offtopic ga, maar dat is echt een hele mooie 340! M?t meegespoten tankdop!:worship:
Zet je 'm nog in de 'Showroom'?
Zet je 'm nog in de 'Showroom'?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-03-2008 20:07 #702330
door V300 register
Hallo allemaal!
Dank voor de tips! Ik ga een advertentie plaatsen... op mijn vorige advertentie over een plaatwerker heb ik 1 goede tip binnengekregen... wie weet volgen er meer!
Ik wil hem best in de showroom zetten maar ik weet niet hoe dat moet. Ik zal binnenkort meer fotos van de auto maken
Hij is inderdaad mooi... .en die meegespoten tankdop was een soort van feature bij de GL van toentertijd :humor: Er zitten nog meer luxigheden op.. helemaal getint glas!
Jullie zullen hem binnenkort wel ergens bewonderen!
Groeten,
Dank voor de tips! Ik ga een advertentie plaatsen... op mijn vorige advertentie over een plaatwerker heb ik 1 goede tip binnengekregen... wie weet volgen er meer!
Ik wil hem best in de showroom zetten maar ik weet niet hoe dat moet. Ik zal binnenkort meer fotos van de auto maken
Jullie zullen hem binnenkort wel ergens bewonderen!
Groeten,
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2008 21:21 #702333
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Spatscherm bestuurderskant (binnenkort verwijderen ivm advertentie)
Ik zou zeggen, kom morgen naar de ALV in Haarzuilens. Kunnen we 'm gelijk onderkwijlen:yeah:
Overigens, in de 'Showroom' kun je een nieuw onderwerp maken. Daarin kun je dan je eigen vehikel showen.

Overigens, in de 'Showroom' kun je een nieuw onderwerp maken. Daarin kun je dan je eigen vehikel showen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-03-2008 23:54 #702349
door V300 register
Ik heb ook een GLS uit 1985 met meegespoten tankdop.
Volvo340GL;49342 schreef : ...meegespoten tankdop was een soort van feature bij de GL van toentertijd.
Ik heb ook een GLS uit 1985 met meegespoten tankdop.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2008 12:22 #703350
door V300 register
Dag allemaal,
Helaas heb ik het betreffende spatscherm nog niet op de kop kunnen tikken... Heeft er echt niemand een tip voor mij. Ik ga van de week naar een plaatwerker toe om te kijken of hij het kan lassen... een nieuw scherm is een betere optie
Hoor het graag!
Groeten, Wiko
Helaas heb ik het betreffende spatscherm nog niet op de kop kunnen tikken... Heeft er echt niemand een tip voor mij. Ik ga van de week naar een plaatwerker toe om te kijken of hij het kan lassen... een nieuw scherm is een betere optie
Hoor het graag!
Groeten, Wiko
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2008 20:29 #703377
door V300 register
ik heb een set zilveren schermen (kleur 306) liggen, maar die zijn nog zo mooi dat het gekkenwerk is om ze te gaan overspuiten.
overigens moet het vinden van een voorscherm geen onmogelijk verhaal zijn!! ik had er zo een paar te pakken toen ik ze laatst zocht.
waarom plaats je dit eigenlijk op het forum, en niet in de advertentierubriek??
overigens moet het vinden van een voorscherm geen onmogelijk verhaal zijn!! ik had er zo een paar te pakken toen ik ze laatst zocht.
waarom plaats je dit eigenlijk op het forum, en niet in de advertentierubriek??
Moderators: Mark Smeets