ook voor roestpreventie en laswerk
Ronde koplampen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2008 09:58 #627118
door V300 register
Ronde koplampen is gemaakt door V300 register
ik ben al best wel een tijdje op zoek naar ronde koplampen voor mn 340.
kan iemand me vertellen of het uberhaupt wel mogelijk is om ronde koplampen op de 340 te monteren (met adapterstukken ofzo).
enkele lampen zou al voldoende zijn.. maar het allerliefst natuurlijk dubbele.. ik zal er plaatjes bij doen.
Enkele:
Dubbele:
ook zoek ik trouwens nog een louvres paneel voor de achteruit.
iemand die mij met 1 van de 2 kan helpen ?
kan iemand me vertellen of het uberhaupt wel mogelijk is om ronde koplampen op de 340 te monteren (met adapterstukken ofzo).
enkele lampen zou al voldoende zijn.. maar het allerliefst natuurlijk dubbele.. ik zal er plaatjes bij doen.
Enkele:
Dubbele:
ook zoek ik trouwens nog een louvres paneel voor de achteruit.
iemand die mij met 1 van de 2 kan helpen ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 11:00 #701429
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Ronde koplampen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2008 11:14 #701433
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ronde koplampen
Duvedec had ook ronde lampen..., maar ik denk dat je daar al helemaal niet aan komt!
Ik denk dat je het beste, als je dit wilt, kan gaan kijken naar bestaande koplampen op de sloop bij voorbeeld, of morette-look koplampen bij *kuch* autostyle*kuch* kopen, en dan je bestaande koplampen modden.
Mijn preferred plan van aanpak zou zijn:
-Van polyester een mal maken van het bestaande koplampglas
-Deze mal bijstippen zodat het mooi glad wordt
-Uit deze mal polyester stukken maken die exact de vorm van de koplampglazen hebben (en daarmee dus ook op de originele bakken passen)
-Bakken leegslopen en mogelijk beetje bijwerken voor extra ruimte
-In de polyester stukken gaten zagen en bevestigingspunten maken voor de nieuwe lampen
-Fit the shit
-laat je lampen afstellen bij een goede garage.
Het voordeel van bestaande lampen gebruiken: E-keur!
Als je zelf een beetje gaat lopen fietsen, kan je dik in de problemen komen met keuringen en evt. verzekerings uitbetalingen bij schade. Dat gevaar loop je overigens zowiezo, aangezien je lampen gaat gebruiken die niet voor de auto bedoeld zijn.
Wel leuk overigens! Ik heb een tijdje met zo'n zelfde idee gespeeld voor mijn achterlichten, maar toch maar niet gedaan. Ik vind ronde achterlichten namelijk niet zo geweldig staan op die vierkante a$$ van de 3-serie. (overigens kwam ik op het idee na het zien van een andere vierkante bak: nissan 240SX. Van achter bijna net zo vierkant, maar daar staat het dus w?l
)
Ik denk dat je het beste, als je dit wilt, kan gaan kijken naar bestaande koplampen op de sloop bij voorbeeld, of morette-look koplampen bij *kuch* autostyle*kuch* kopen, en dan je bestaande koplampen modden.
Mijn preferred plan van aanpak zou zijn:
-Van polyester een mal maken van het bestaande koplampglas
-Deze mal bijstippen zodat het mooi glad wordt
-Uit deze mal polyester stukken maken die exact de vorm van de koplampglazen hebben (en daarmee dus ook op de originele bakken passen)
-Bakken leegslopen en mogelijk beetje bijwerken voor extra ruimte
-In de polyester stukken gaten zagen en bevestigingspunten maken voor de nieuwe lampen
-Fit the shit
-laat je lampen afstellen bij een goede garage.
Het voordeel van bestaande lampen gebruiken: E-keur!
Als je zelf een beetje gaat lopen fietsen, kan je dik in de problemen komen met keuringen en evt. verzekerings uitbetalingen bij schade. Dat gevaar loop je overigens zowiezo, aangezien je lampen gaat gebruiken die niet voor de auto bedoeld zijn.
Wel leuk overigens! Ik heb een tijdje met zo'n zelfde idee gespeeld voor mijn achterlichten, maar toch maar niet gedaan. Ik vind ronde achterlichten namelijk niet zo geweldig staan op die vierkante a$$ van de 3-serie. (overigens kwam ik op het idee na het zien van een andere vierkante bak: nissan 240SX. Van achter bijna net zo vierkant, maar daar staat het dus w?l
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2008 11:14 #701434
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ronde koplampen
whehe, wat doet dat ding daar. Die hoort in NL te rijden:P
Moderators: Mark Smeets