nieuwe voorbalk ,waar te halen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ydevries;42524 schreef : laatst kwam ik een site tegen die veel plaatwerkdelen maken voor de 300 serie.
En sommige delen zelfs in kuststof, ik zal evenkijken of ik de site weer kan vinden...
Ik ben er evt. wel ge?ntereseerd in. Kijk aub of je het nog kan vinden. :y:
Lightweight 343 & 340 yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;42628 schreef : Dat met dat kunstof plaatwerk kan ik je gelijk in geven. Ik snap niet dat ze dat maken, dat komt toch niet door een apk heen. Maar goed wie weet...
Maar het is ook de mal, hoe ouder deze word hoe meer afwijkingen (ook al zijn ze klein) onstaan aan het plaatwerk. Dus dan kan de dikte wel goed zijn, maar ja dat wil niet zeggen dat die even lekker gaat passen.
Kunststof voorschermen e.d. komen prima door de apk, zijn namelijk geen dragende delen.
Er zijn bergen auto's die met behoorlijke lappen kunststof overal en nergens rondrijden, er zit behoorlijk wat plaatwerk op een auto wat er alleen maar zit voor het mooi/stroomlijn/afwerking. Kan prima van kunststof. Nog een voordeel: kunststof roest niet! (maar kan wel vergaan overigens).
Over de daadwerkelijke kwaliteit van genoemde plaatdelen zelf, kan ik niets zeggen want nog nooit gezien.
- V300 register
- Verbannen
-