ook voor roestpreventie en laswerk

achter zij ruiten

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 22:08 #685900 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic achter zij ruiten
Is echt ideaal, ik heb ze zelf ook, en ik heb er veel plezier van! Is veel fijner dan de raampjes van een 5-deurs die je open moet draaien, want je hebt minder windgeruis en minder luchtstromingen om je hoofd en nek. Heerlijk tijdens warm weer :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 22:50 #685909 door V300 register

2 Fast 4 U;37287 schreef : Ok, zal het onthouden, nu nog mijn vrouw overtuigen van het voordeel van opengaande zijruiten :(

Ik heb het toen gedaan omdat je in een 3 deurs met gesloten ruiten je je "opgesloten" kan voelen. Geen deuren, ramen kunnen niet open....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-10-2007 23:01 #685915 door V300 register
Tijdens de zomervakantie heb ik veel met de achterste klapramen open gereden. Heerlijke uitvinding is dat!

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-10-2007 23:14 #685919 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic achter zij ruiten

Dutchie;37289 schreef : Is echt ideaal, ik heb ze zelf ook, en ik heb er veel plezier van! Is veel fijner dan de raampjes van een 5-deurs die je open moet draaien, want je hebt minder windgeruis en minder luchtstromingen om je hoofd en nek. Heerlijk tijdens warm weer :D

Frans;37299 schreef : Ik heb het toen gedaan omdat je in een 3 deurs met gesloten ruiten je je "opgesloten" kan voelen. Geen deuren, ramen kunnen niet open....

lucluc;37305 schreef : Tijdens de zomervakantie heb ik veel met de achterste klapramen open gereden. Heerlijke uitvinding is dat!

Ik weet het, in mijn Ascona heb ik ze ook en wil ze niet meer missen, ze zijn nog fijner dan een schuifdak

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-11-2007 09:58 #689128 door V300 register

Erik;36193 schreef : Ik heb ze liggen. Stuur maar ff pb als je belangstelling hebt.

P.S.: voor vrijdag reageren, anders ben ik op vakantie en wordt het november

hallo ,
volgens mij heb ik ook wel interesse...mail me Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC