rotte motorkap + deuk in linker voorscherm
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mvg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
speciale accesoires niet meer zo geweldig veel.
die moet je met puur geluk tegen komen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zoals je het nu doet is je tekst best lastig te lezen, als je een beetje meer de ruimte ervoor neemt is dat voor iedereen een stuk plezieriger!
Je openingspost zou bijvoorbeeld zo kunnen:
AvdAkker;35047 schreef : ik rijd inmiddels een maandje of 4 in mn 340, geerfd van de broer van mn opa (jaja ingewikkeld maar waar...).
Nu zitten er echter een fikse deuk in mijn linker voorscherm en een mooie pruts/plamuurplek rechtsboven mijn linkerkoplamp. Met die deuk kan nog wel leven, de auto is niet al te nieuw meer... alleen die schade, t ziet er niet uit het metaal is volledig weggerot en de plamuur is gaan borrelen, scheuren en weggevallen.
Ook is bij een leunpunt met zo'n wit zandloperwieltje, bovenaan de motorkap aan de binnenkant ook nog een flink rotte plek ontstaan, t staal is voor 3/4 verdwenen rond dit punt. Oorzaak: water in mn filteraanzuigpunt is blijven staan en tog een plek gevonden om hier het staal aan te tasten.
Naja om er een eind aan te breien. ik zoek een mooie motorkap liefst kleur rood maar een zwarte zou ook niet misstaan haha!
Waar kan ik dit het beste doen en hoeveel gaat dit je ong kosten. Oh ja, en weet iemand welke sloperijen er zijn in de omgeving van utrecht/ijsselstein/benschop/lopik waar een berg volvo's van de 300 serie aanwezig zijn? altijd leuk voor speciale accesoires..
mvg
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;35066 schreef : idd, harry had geluk om op de sloop een kap te vinden in zijn kleur. voor 35 euri, vind ik niet duur.
Maar ik kon hem er niet afschroeven, omdat de auto onderop stond :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-