ook voor roestpreventie en laswerk

rotte motorkap + deuk in linker voorscherm

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2007 23:25 #626423 door Anjo van den Akker
rotte motorkap + deuk in linker voorscherm is gemaakt door Anjo van den Akker
ik rijd inmiddels een maandje of 4 in mn 340,, geerfd van de broer van mn opa jaja ingewikkeld maar waar.. echter een fikse deuk in mijn linker voorscherm en een mooie pruts/plamuurplek rechtsboven mijn linkerkoplamp, met die deuk kan nog wel leven, de auto is niet al te nieuw meer... alleen die schade, t ziet er niet uit het metaal is volledig weggerot en de plamuur is gaan borrelen, scheuren en weggevallen. ook is bij een leunpunt met zo'n wit zandloperwieltje, bovenaan de motorkap aan de binnenkant ook nog een flink rotte plek ontstaan, t staal is voor 3/4 verdwenen rond dit punt, oorzaak: water in mn filteraanzuigpunt is blijven staan en tog een plek gevonden om hier het staal aan te tasten. naja om er een eind aan te breien. ik zoek een mooie motorkap liefst kleur rood maar een zwarte zou ook niet misstaan haha! waar kan ik dit het beste doen en hoeveel gaat dit je ong kosten. en nog een vraagje, weet iemand welke sloperijen zijn er in de omgeving van utrecht/ijsselstein/benschop/lopik waar een berg volvo's van de 300 serie aanwezig zijn? altijd leuk voor speciale accesoires..

mvg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 09:09 #681258 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rotte motorkap + deuk in linker voorscherm
voorschermen en motorkappen zijn er nog genoeg te vinden op de sloop.
speciale accesoires niet meer zo geweldig veel.
die moet je met puur geluk tegen komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 10:25 #681263 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic rotte motorkap + deuk in linker voorscherm
Je moet even kijken naar de kleurcode van je auto bij het typeplaatje. Alleen jammer dat gedemonteerde motorkappen geen kleurcode zich meedragen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 10:43 #681264 door V300 register
idd, harry had geluk om op de sloop een kap te vinden in zijn kleur. voor 35 euri, vind ik niet duur.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 12:40 #681273 door V300 register
Met de sleute;dag heb ik een aantal motorkappen en ander plaatwerk staan. Wellicht dat dat iets is?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 12:59 #681275 door V300 register
Anjo, even een vriendelijk verzoek: Zou je aub wat meer gebruik van leestekens (punten, komma's etc) en enters willen maken?
Zoals je het nu doet is je tekst best lastig te lezen, als je een beetje meer de ruimte ervoor neemt is dat voor iedereen een stuk plezieriger!

Je openingspost zou bijvoorbeeld zo kunnen:

AvdAkker;35047 schreef : ik rijd inmiddels een maandje of 4 in mn 340, geerfd van de broer van mn opa (jaja ingewikkeld maar waar...).
Nu zitten er echter een fikse deuk in mijn linker voorscherm en een mooie pruts/plamuurplek rechtsboven mijn linkerkoplamp. Met die deuk kan nog wel leven, de auto is niet al te nieuw meer... alleen die schade, t ziet er niet uit het metaal is volledig weggerot en de plamuur is gaan borrelen, scheuren en weggevallen.
Ook is bij een leunpunt met zo'n wit zandloperwieltje, bovenaan de motorkap aan de binnenkant ook nog een flink rotte plek ontstaan, t staal is voor 3/4 verdwenen rond dit punt. Oorzaak: water in mn filteraanzuigpunt is blijven staan en tog een plek gevonden om hier het staal aan te tasten.

Naja om er een eind aan te breien. ik zoek een mooie motorkap liefst kleur rood maar een zwarte zou ook niet misstaan haha!
Waar kan ik dit het beste doen en hoeveel gaat dit je ong kosten. Oh ja, en weet iemand welke sloperijen er zijn in de omgeving van utrecht/ijsselstein/benschop/lopik waar een berg volvo's van de 300 serie aanwezig zijn? altijd leuk voor speciale accesoires..

mvg

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2007 16:49 #681311 door V300 register

KonradW;35066 schreef : idd, harry had geluk om op de sloop een kap te vinden in zijn kleur. voor 35 euri, vind ik niet duur.

Maar ik kon hem er niet afschroeven, omdat de auto onderop stond :snif:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-09-2007 14:31 #681460 door V300 register
niet? ow balen zeg, dan hadden ze toch gewoon een stuk van die verrotte neus kunnen wegknippen? willen ze nou verkopen of niet :S

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-09-2007 15:48 #681467 door V300 register
Blijkbaar niet... Ik zal binnenkort nog es kijken of ie er nog staat. Misschien veranderen ze nog van gedachten :hmmz2:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC