ook voor roestpreventie en laswerk
sierlijsten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-07-2007 21:31 #626267
door V300 register
sierlijsten is gemaakt door V300 register
hoi, weet iemand of de rvs sierlijsten rond de ramen van de deuren heel te verwijderen zijn?
Heb nl wat roest vlak onder het raam en wil dat verhelpen maar dat gaat beter als lijst en rubber er even af zijn.
wim
Heb nl wat roest vlak onder het raam en wil dat verhelpen maar dat gaat beter als lijst en rubber er even af zijn.
wim
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2007 21:36 #677855
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic sierlijsten
schuifjes met de nodige rust en voorzichtigheid verplaatsen. Liefst met de nagel of heel voorzichtig en geconroleerd met klein schroevendraaiertje (maar niet uitschieten). Dan rustig en gelijkmatig de strip er uithalen. Bij het inzetten kun je beter een stripgeleider gebruiken. De meeste schadebedrijven hebben er wel 1.
Bij de deuren moet je de strips er ook heel langzaam en gecontroleerd afhalen. De bovenlijsten zou ik laten zitten. Daar waar het raam naar beneden gaat moet je ze er af wippen.
Bij de deuren moet je de strips er ook heel langzaam en gecontroleerd afhalen. De bovenlijsten zou ik laten zitten. Daar waar het raam naar beneden gaat moet je ze er af wippen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2007 21:37 #677856
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic sierlijsten
Misschien is er iemand met een stripgeleider bij de club??
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-07-2007 22:03 #678127
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic sierlijsten
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2007 23:08 #678135
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic sierlijsten
die zijn geloof ik vast gelijmd of gelast. sommige zijn ook vastgeklemd doordat ze zijn "omgezet".
die heb ik laten zitten en je kunt de lijsten er 'makkelijk' uitwippen, wel voorzichtig, je kunt ze denk ik ook daardoor snel knikken.
die heb ik laten zitten en je kunt de lijsten er 'makkelijk' uitwippen, wel voorzichtig, je kunt ze denk ik ook daardoor snel knikken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-07-2007 01:04 #678187
door V300 register
het moeilijkste stukje carosseriewerk, is het netjes verwijderen en later weer terugzetten van zulke sierlijsten.
het is mij nog nooit gelukt om dat 100% te krijgen...
het is mij nog nooit gelukt om dat 100% te krijgen...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-08-2007 21:47 #680772
door V300 register
1 hoekstukje is er maar overheen geklikt, dit eerst met een schroevendraaier verwijderen (van binnenuit) en dan kun je de rest (zit aan elkaar vast) in een keer uithalen. Maar pas op, als je een beetje roest onder de lijst uit ziet komen, zit t er dik in dat je al een stuk deur kwijt bent...
Moderators: Mark Smeets