ook voor roestpreventie en laswerk

Steunen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2007 12:31 #626210 door V300 register
Steunen is gemaakt door V300 register
Hoi,

Gister wat bumpers geregeld (niet alleen voor mijn eigen, kon er 3 autoos mee versieren das iets te veel...)

En toen had ik ze nog gelijk nodig ook wat een toeval. Hij stond in zn d, daar had ik hem ingezet moter laten draaien wat met de moter uithalen. Ik wegrijden, oeps (in veronderstelling dat i in zn r stond) en het was zn drive...

Tja tegen de garagemuur. Dit lijkt een sterk verhaal, zeker als je van te voren nog bumpers gekocht hebt haha. Het leukste was dat ik dacht jee hij gaat niet achteruit. (ik keek achteruit) nog meer gas dan maar....

Het enige is dat die steunen die achter de bumper zitten wat of niet meer goed zijn.

Heb nu anders steunen, die passen wel uit nieuwer type na 85. Net gehaald op de sloop. 10tje per stuk maar goed je moet wat.

Ik zag toen ik thuis was gekomen dat deze een stuk groter zijn, dus ik moest een nieuwer type erop zetten. Dit lukte aardig.

Moet nog even kijken of het lukt maar ik neem aan dat het wel past, hoop ik... Ik heb nog wel wat probleempjes, maar ik vond het wel raar dat de gaten van de schroeven volgens mij, op precies dezelfde plek zaten, enkel de steunen zijn groter. Maar heb nog niet goed gekeken hoor!

Moet nog even kijken of ik nog aan oude steunen kan komen van 82 85 waar die bumpers mee voor vast zitten.

Dus een tip koop nooit bumpers als ze eigenlijk niet nodig hebt, want je kunt ze dan gelijk als nog gaan gebruiken...

Het liefst zet ik die andere erop met steunen van 82-85. Ook is aan de rechter kant door mij net dat randje gemold wat boven de bumper zit...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2007 12:59 #677039 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Steunen
Wellicht moet ik ze rechtbuigen, zo hard ging het niet... Zal eens kijken. 1 steun is nog wel bruikbaar dus ik zoek er nog 1... Nieuwe steuen gaat gewoon, en past gewoon. Wel nieuwer type bumper dan. Plus dat de oude grill niet meer past. Ik vind de garage wel sterk normaal gesproken zou je denken dat je de andere kant gewoon er door naar buiten rijd, niks te zien, alleen waar die bumper die stenen geraakt heeft

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-07-2007 15:46 #677060 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Steunen
Alles is weer oke, je kunt ze gewoon recht slaan. Volgens mij hoort het dat deze buigen ook met een snelheid van 10 a 20km per uur. Ja bijna niks waren ze gebogen, maar als ze iets gebogen zijn passen de schroeven niet meer, dus kun je er niks meer mee.

De bumper zelf heeft bijna niks, een lichte buiging. DIe zit er al in, maar dan nog iets anders. Je ziet het bijna niet alleen met goed kijken. Nu alleen nog een randje voor de rechter kant...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2007 00:12 #677249 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Steunen
Heb je de bergversnelling en dan de D al geprobeerd...........

Moderators: Mark Smeets