motorkap/klep vast na schade
- V300 register
- Verbannen
-
de motorklep/kap zit vast (vooral aan de rechterzijde) na schade aan de auto. Hoe zou ik dat kunnen verhelpen? Het gaat om een volvo 340. Zie foto. (btw het zand komt de droogte en omdat hij een paar dagen stilstond, nu ziet hij er hij ondanks de schade beter uit). Want dan kan ik kijken hoe het er onder uit ziet en eventueel de kleurcode op te zoeken voor het zijspatbord. Bedankt voor alle bruikbare tips.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben bang dat ik dan beugels of de motorkap naar de filistijnen help. Ik ben al bezig geweest maar er is geen beweging in te krijgen. Ik zal het nog eens proberen.rwdstudent;25107 schreef : Je moet er gewoon flink aan trekken. Die bevestiging is gewoon wat ontzet.
Iemand een foto met een open motorkap? Dan heb ik denk ik meer een idee wat ik moet doen.
- V300 register
- Verbannen
-
Heeft de motorkap helemaal geen schade? Die auto waar ik het bij gedaan had, had wel een kapotte motorkap, daar ben ik dus ook niet voorzichtig mee geweest.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb eventueel nog een goed linkervoorscherm voor je . Donkergrijs, maar dat is makkelijk zwart te spuiten.
- V300 register
- Verbannen
-
Het is donkergrijsbodejodel;25122 schreef : Aan de vouwen in het voorscherm te zien is het toch een flinke klap geweest... Zal niet makkelijk zijn om die weer mooi recht te krijgen.
Ik heb eventueel nog een goed linkervoorscherm voor je . Donkergrijs, maar dat is makkelijk zwart te spuiten.
.Maar kan beter eerst een kijken nemen onder de motorkap hoe de staat is. Daarvoor wil ik de motorkap ook openen. Als de balken vooraan ook krom zijn, past de linkervoorscherm niet eens. Maar als het allemaal nog recht is, dan zou ik hem graag van je overnemen.
Weer geprobeerd om de kap open te krijgen, het lukt maar niet.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Naar voren trekken en dan omhoog, zal ik eens proberen.Dutchie;25159 schreef : Andere kant is precies hetzelfde. Dus je kan denk ik het beste proberen om eerst de kap nog een eind naar voren te trekken, en dan omhoog. Maar je hebt ook kans dat hij nog vastzit in de lock-stand :rolleyes:
Lockstand? bedoel je de rode beugel om de kap open te doen binnenin de auto? Als je die bedoeld, die is allang geunlockt.