ook voor roestpreventie en laswerk
340 uitdeuken?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2007 19:47 #625600
door V300 register
340 uitdeuken? is gemaakt door V300 register
ik heb een volvo 340 dl een blauwe uitvoering daar van
ik heb deze auto van mijn tante gekregen die op leeftijd is
zei heeft een deukje in mijn linker portier gereden en onder de bumper voor zit ook een deuk niet door mij er in gereden
ik zelf rij er al 4 jaar in er zit een nieuwe voorruit in en andere stoelen plus hoeden plank
ook zit er een nieuwe dynamo in en andere v-snaar
onder mijn accu zit een gat dat is gekomen door een slechte accu die lekte
inmiddels is de accu vervangen en de dynamo ook.
De dynamo is voor de tweede keer vervangen, hij kwam uit de sloop.
Is mijn auto nog op te knappen ?
en wat gaat zo iets dan kosten??
ik heb ook geprobeert mij aantemelden maar dit lukt niet erg missichien doe ik wat verkeert...
Wat de auto betreft loopt hij perfect alleen moet hij worden afgestelt na 380 km is mijn tank in houd leeg gereden en knipper mijn lichtje om
ik hoop vel van jullie ik heb me wel als lid aan gemeld
vriendelijke groet de heer A van der meer
ik heb deze auto van mijn tante gekregen die op leeftijd is
zei heeft een deukje in mijn linker portier gereden en onder de bumper voor zit ook een deuk niet door mij er in gereden
ik zelf rij er al 4 jaar in er zit een nieuwe voorruit in en andere stoelen plus hoeden plank
ook zit er een nieuwe dynamo in en andere v-snaar
onder mijn accu zit een gat dat is gekomen door een slechte accu die lekte
inmiddels is de accu vervangen en de dynamo ook.
De dynamo is voor de tweede keer vervangen, hij kwam uit de sloop.
Is mijn auto nog op te knappen ?
en wat gaat zo iets dan kosten??
ik heb ook geprobeert mij aantemelden maar dit lukt niet erg missichien doe ik wat verkeert...
Wat de auto betreft loopt hij perfect alleen moet hij worden afgestelt na 380 km is mijn tank in houd leeg gereden en knipper mijn lichtje om
ik hoop vel van jullie ik heb me wel als lid aan gemeld
vriendelijke groet de heer A van der meer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2007 19:53 #660649
door V300 register
hallo,
om een gebruikersaccount voor het forum te krijgen (waarmee je op meer plaatsen op het forum kunt lezen en schrijven), moet je naar de volgende pagina:
forum.volvo300club.nl/register.php
de tekst doorlezen, vakje aankruisen en op 'register' klikken.
op de pagina die hierna komt moeten enkele dingen verplicht ingevuld worden. als het goed is komt er een foutmelding als je iets niet ingevuld hebt.
let even goed op de 'creatieve vraag' het antwoord is niet moeilijk maar de vraag is wel verplicht. dit doen we om 'spam robots' buiten de deur te houden.
een andere aanmelding kan zijn die via de club website:
www.volvo300club.nl/registreer.php
Dit is het formulier wat je in kunt vullen om lid te worden van de Volvo 300 Club. Als je dat wilde doen en het lukt niet, wil ik je aanraden om contact te zoeken via email metDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Groeten
Beantwoord door V300 register in topic 340 uitdeuken?
ik heb ook geprobeert mij aantemelden maar dit lukt niet erg missichien doe ik wat verkeerd?
hallo,
om een gebruikersaccount voor het forum te krijgen (waarmee je op meer plaatsen op het forum kunt lezen en schrijven), moet je naar de volgende pagina:
forum.volvo300club.nl/register.php
de tekst doorlezen, vakje aankruisen en op 'register' klikken.
op de pagina die hierna komt moeten enkele dingen verplicht ingevuld worden. als het goed is komt er een foutmelding als je iets niet ingevuld hebt.
let even goed op de 'creatieve vraag' het antwoord is niet moeilijk maar de vraag is wel verplicht. dit doen we om 'spam robots' buiten de deur te houden.
een andere aanmelding kan zijn die via de club website:
www.volvo300club.nl/registreer.php
Dit is het formulier wat je in kunt vullen om lid te worden van de Volvo 300 Club. Als je dat wilde doen en het lukt niet, wil ik je aanraden om contact te zoeken via email met
Groeten
- Robbert Jan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2007 10:21 #660667
door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic 340 uitdeuken?
De auto op te knappen? Om te beginnen van welk jaar is ie? Dan kun je pas kijken of ie het waard is en of er nog onderdelen van te krijgen zijn.
Als de auto hard is kan een "dentdoctor" nog wonderen verrichten voor relatief weinig geld.
Wat betreft verbruik (tank leeg na 380 km) doet het mij denken dat het wel eens een oudje zou kunnen zijn.
Als de auto hard is kan een "dentdoctor" nog wonderen verrichten voor relatief weinig geld.
Wat betreft verbruik (tank leeg na 380 km) doet het mij denken dat het wel eens een oudje zou kunnen zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2007 06:48 #660706
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 uitdeuken?
450 km rijd ik op een tank, dat is gas, 50 liter ongeveer. Met benzine is krap 1 op 10 wel haalbaar, zeker voor een oudere.
Verder kwam ik er niet echt uit wat je nu wilt opknappen? De accubak is defect las ik volgens jouw verhaal, en een paar deukjes? Is het dat? Dan is er allicht nog wel wat te knutselen.
Groeten,
Bart
Verder kwam ik er niet echt uit wat je nu wilt opknappen? De accubak is defect las ik volgens jouw verhaal, en een paar deukjes? Is het dat? Dan is er allicht nog wel wat te knutselen.
Groeten,
Bart
Moderators: Mark Smeets