ook voor roestpreventie en laswerk
Nieuw spatbord rechtsvoor 340 DL
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2004 17:19 #625406
door V300 register
Nieuw spatbord rechtsvoor 340 DL is gemaakt door V300 register
Hallo,
Ik heb een vraag betreffende een flinke beschadiging aan de rechter voorkant van mijn 340 DL uit 1983. Ik heb eens gekeken en volgens mij kan ik het gehele rechtervoor paneel losschroeven en deze vervangen. Ik moet dan wel eerst de deur eruit halen, voordat ik de schroeven aan de linkerkant van paneel kan losdraaien. Mijn vraag is...is dit inderdaad zo simpel om het gehele rechtervoor spatbord te vervangen. Of lijkt dit maar zo?
Alvast bedankt. (de auto op de foto is niet de mijne)
Ik heb een vraag betreffende een flinke beschadiging aan de rechter voorkant van mijn 340 DL uit 1983. Ik heb eens gekeken en volgens mij kan ik het gehele rechtervoor paneel losschroeven en deze vervangen. Ik moet dan wel eerst de deur eruit halen, voordat ik de schroeven aan de linkerkant van paneel kan losdraaien. Mijn vraag is...is dit inderdaad zo simpel om het gehele rechtervoor spatbord te vervangen. Of lijkt dit maar zo?
Alvast bedankt. (de auto op de foto is niet de mijne)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2004 17:30 #654785
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw spatbord rechtsvoor 340 DL
Hoi Bram,
Frans Pannekeet heeft onlangs precies dezelfde vraag gesteld, in die discussie is daar een mooi stappenplan voor gegeven.
groetjes Wouter
Frans Pannekeet heeft onlangs precies dezelfde vraag gesteld, in die discussie is daar een mooi stappenplan voor gegeven.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2004 17:35 #654786
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2004 18:12 #654787
door V300 register
Maar ik heb het toch met plamuur gedaan. Ik ga morgen over tot spuiten. Hele klus maar leuk om te doen. Resutaat komt nog per foto.
Moderators: Mark Smeets