ook voor roestpreventie en laswerk
Tipje van Jack bumpers terug donker maken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-10-2005 18:32 #625352
door V300 register
Tipje van Jack bumpers terug donker maken is gemaakt door V300 register
Geloof het of niet maar dit is ECHT waar!
Zwart maken doe je met de verfstripper (fohn). Niet te lang, anders hou je helemaal niets over!. Hou voor de aardigheid maar eens een aanstekker (het vlammetje dan....) tegen een verkleurde bumper!
Jullie resultaat hoor ik hier graag, je zult versteld staan!
Zwart maken doe je met de verfstripper (fohn). Niet te lang, anders hou je helemaal niets over!. Hou voor de aardigheid maar eens een aanstekker (het vlammetje dan....) tegen een verkleurde bumper!
Jullie resultaat hoor ik hier graag, je zult versteld staan!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-10-2005 09:09 #655302
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tipje van Jack bumpers terug donker maken
Mensen, er zijn "ellelange" discussies op het forum geweest over bumpers reconditioneren..
Dit werkt !echt! en niemand doet er voor de rest wat mee, of test het even om mijn gelijk te bekrachtigen......
Al hou je er in eerste instantie maar een vlammetje kort tegen aan!
Dit werkt !echt! en niemand doet er voor de rest wat mee, of test het even om mijn gelijk te bekrachtigen......
Al hou je er in eerste instantie maar een vlammetje kort tegen aan!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-10-2005 15:55 #655303
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tipje van Jack bumpers terug donker maken
Ik heb dit een jaar gelden gedaan. Het werkt inderdaad.... eventjes. Na ongeveer 2 weken begonnen de bumpers alweer grijs te kleuren en na 2 maanden was het weer terug bij het oude. Heb nu de bumpers dik ingevet met gekookte lijnolie na eerst de bumpers met wasbenzine heel geod te hebben ontvet. Dit is nu 4 weken geleden en ze zien er nog steeds prachtig uit ! Heb zelf dus meer vertrouwen in de olie dan in de vlam.
Misschien dat de combinatie van beide de ultieme oplossing is. Dus eerst branden en dan olien !
Erik.
Misschien dat de combinatie van beide de ultieme oplossing is. Dus eerst branden en dan olien !
Erik.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-10-2005 17:31 #655304
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2005 22:08 #655305
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Tipje van Jack bumpers terug donker maken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2005 12:43 #655306
door V300 register
Heb vorig jaar de 360 GLT met gespoten bumpers gedaan met gekookte lijnolie + een beste drup terpetine(alleen de zwarte bies) + alle andere zwarte kunstof delen.
En het ziet er nog steeds goed uit!!! De GLT staat ook altijd buiten. Op de 343 ziet het er ook nog steeds super uit.
Heb er zelfs mijn achterlichten van mijn 480 weer helder mee gekregen.. Maar daar moet ik weer mee bezig. Het zijn dan dubbelle invloeden licht van binnen en van buiten.
En het ziet er nog steeds goed uit!!! De GLT staat ook altijd buiten. Op de 343 ziet het er ook nog steeds super uit.
Heb er zelfs mijn achterlichten van mijn 480 weer helder mee gekregen.. Maar daar moet ik weer mee bezig. Het zijn dan dubbelle invloeden licht van binnen en van buiten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-10-2005 12:59 #655307
door V300 register
Moderators: Mark Smeets