ook voor roestpreventie en laswerk
Velgen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2006 01:14 #655522
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Velgen
@Frits en anderen: ik moet je teleurstellen, ben een beetje onhandig geweest. Het nummer van de verkoper heb ik niet opgeschreven, want dat stond nog in de advertentie. Nu is echter de advertentie verwijderd, en is het nummer ook zoek... ik moet nu nog een paar dagen wachten tot ik mijn telefoonrekening krijg, waarop weer de nummers staan die ik gebeld heb... kortom, het duurt dus helaas nog ietsje langer...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2006 01:16 #655523
door V300 register
Update: heb de verkoper vandaag weer gebeld, de set van 100 euro was alweer weg. heeft nog wel eenzelfde set, zonder stoeprandschade en lekke banden, met minimaal 4 mm profiel, die moet echter het dubbele kosten... heeft trouwens ook nog een set blauwe, maar dat wordt me iets te dol
mijn zoektocht duurt nog even voort.
mijn zoektocht duurt nog even voort.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2006 04:49 #655524
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Velgen
Met 4 mm profiel kom je de zomer wel veilig door.
Dan is 200 euro geen gekke prijs...
Dan is 200 euro geen gekke prijs...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-03-2006 14:08 #655525
door V300 register
Mijn idee, en ik vind ze toch wel erg mooi.... ben op marktplaats nog niet iets tegen gekomen wat ik mooier vind dan dit, dus ik ga zo maar ff bellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2006 17:15 #655526
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-03-2006 21:33 #655527
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 18:09 #655528
door V300 register
En inderdaad, ik heb ze vrijdag opgehaald. De doorsnee is niet zo'n probleem, echter in de breedte passen ze voor niet...
Ik krijg ze niet eens goed over de wielbouten heen, ze lopen tegen de veerpoot aan. Flinke teleurstelling dus
Aan de achterkant lijkt het wel te gaan passen, maar dat heb ik maar niet meer geprobeerd...
De ET waarde van deze heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar zou het wellicht mogelijk zijn om ze iets naar buiten te brengen dmv. spoorverbreders? Het zou zo mooi zijn want ik vind ze werkelijk prachtig. Mn vader vond het zelfs de mooiste velgen die hij ooit gezien had Hij vond het alleen jammer dat ze niet op zijn 740 pasten...
(Bericht gewijzigd door thyzerrr op 12 maart 2006)
Aan de achterkant lijkt het wel te gaan passen, maar dat heb ik maar niet meer geprobeerd...
De ET waarde van deze heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar zou het wellicht mogelijk zijn om ze iets naar buiten te brengen dmv. spoorverbreders? Het zou zo mooi zijn want ik vind ze werkelijk prachtig. Mn vader vond het zelfs de mooiste velgen die hij ooit gezien had Hij vond het alleen jammer dat ze niet op zijn 740 pasten...
(Bericht gewijzigd door thyzerrr op 12 maart 2006)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 18:36 #655529
door V300 register
Dat is mogelijk, pas alleen op dat je niet teveel mag corrigeren met die dingen. Als je dat wel gaat doen moet je echt speciale maatregelen nemen, anders wordt het linke soep.
Er is hier trouwens al een topic over geweest, zoek maar eens even op spoorverbreders.
Oh ja, spoorverbreders zijn dus alleen om ET-problemen mee op te lossen. Als je velgen te breed zijn voor op je auto dan heb je hele dikke pech. Dan wordt het namelijk een slijtageslag voor alles aan je ophanging.
(disclaimer: dit is wat mijn nietige persoonlijkheden ervan weten, ik (en Diede ook niet, en die mafketel achter het toetsenbord zeker niet ) staan niet garant voor de juistheid.
Er is hier trouwens al een topic over geweest, zoek maar eens even op spoorverbreders.
Oh ja, spoorverbreders zijn dus alleen om ET-problemen mee op te lossen. Als je velgen te breed zijn voor op je auto dan heb je hele dikke pech. Dan wordt het namelijk een slijtageslag voor alles aan je ophanging.
(disclaimer: dit is wat mijn nietige persoonlijkheden ervan weten, ik (en Diede ook niet, en die mafketel achter het toetsenbord zeker niet ) staan niet garant voor de juistheid.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 21:11 #655530
door V300 register
lol, jullie hebben het zeker heel gezellig met zn drieeen? Begreep van een vriend (die van een peugeot 407 een ferrari gaat maken) dat je de spoorbreedte met maximaal 2% mag vergroten, dat zou betekenen dat ik aan elke zijde 13,8 mm zou mogen verbreden, aan de achterkant (als dat nodig zou zijn) 14 mm. Ik zal de zoekfunctie er ook nog even op naslaan, in elk geval hartelijk dank tot zover!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 21:59 #655531
door V300 register
Om hier nog even op door te gaan:
Biesheuvel heeft voor de 360 2 sets spoorverbreders, te weten 16 en 20 mm.
Nu weet ik alleen niet wat de ET waarden van mijn nieuwe, en van de standaard volvo stalen 13" velgen zijn. Het 20mm setje kost 64 euro.
www.biesheuvel.nl/shop/cat/1564/340_360_440 _460_480
Ik kijk rustig verder...
Biesheuvel heeft voor de 360 2 sets spoorverbreders, te weten 16 en 20 mm.
Nu weet ik alleen niet wat de ET waarden van mijn nieuwe, en van de standaard volvo stalen 13" velgen zijn. Het 20mm setje kost 64 euro.
www.biesheuvel.nl/shop/cat/1564/340_360_440 _460_480
Ik kijk rustig verder...
Moderators: Mark Smeets