ook voor roestpreventie en laswerk

Gasveren achterklep

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2007 12:11 #660789 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gasveren achterklep

fred_spies;4896 schreef : Ik heb vandaag een setje nieuwe gasveren opgehaald bij Brezan. Ze hebben daar (zoals in het forum beschreven) nog maar 1 type. Maar dit is dus ook het type zonder schakelaar voor de bagageruimte verlichting. Weet iemand of er een foefje is om de schakelaar over te bouwen? Of moet ik, als de orginele veer met schakelaar het ook opgeeft een deurschakelaar gaan inbouwen. Of een kwikschakelaar.... Tips?

Hoi Fred,

Wat heb je moeten betalen voor de gasveren? Ik heb ze namelijk ook in de aanbieding. Die van mij voldoen aan de normen voor industrieel gebruik.

M.v.g.
Erik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2007 12:17 #660790 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gasveren achterklep

jackvdbergh;4898 schreef : Fred, check ff je mailbox, heb je e.e.a. gemaild hierover.

Gr.

Jack :-)

Hoi Jack,

Lange tijd niet meer gesproken, maar hoor veel goeds over je. Je levert ook mooie auto's net als ik.

Heb jij een idee hoe we oude carbarateurs kunnen reviseren. Vaak als ik alles vervang zoals; vlotter, co2 regelaar etc. levert het veelal toch niet een goede carbarateur op. Het aantal goede carbareurs neemt bij mij echter drastisch af. Daarom zoek ik naar een oplossing.

M.v.g.
Erik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC