Volvo Klassieker Beurs 2014
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
2x bumper reflector strip voor 340 en 343
2x knipperglaasjes NOS L+R voor
nog een berg striping met van alles en nog wat, ook een aantal duppel:yeah:
Extra instrumentenpaneel mede dankzij Hans :w00t::y:
Een nos "diesel" tankdop (ach waarom niet, doe die ook maar)
NOS Econometer voor oude tellerset
Volvo radio CR-102 (heb er nu inmiddels 4 van waarvan 2 voor onderdelen

En wellicht dat ik nog iets over het hoofd heb gezien, maar dat zie ik morgen bij het uitruimen van m'n kofferbak
Oja en nog een NOS speakersetje voor achterin :f
Kortom een zeer geslaagd weekend, dan was het wel makkelijk dat ik m'n auto boven geparkeerd had :yeah:
Heeft me nog drie klanten voor m'n naafdopies opgeleverd ook

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb zelf ook e.e.a. aan "leuks" gekocht (iets waar ik echt naar zocht en praktisch nut heeft). Ook wat spul voor de 460, maar de foto's komen later deze week wel in de betreffende topics. Ik heb in ieder geval flink ingekocht bij Robbert-Jan

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Was niet echt ergens naar op zoek, alleen een beetje de boekenstands doorgebladerd naar serviceboeken of onderdelenboeken voor de 900, maar niks gevonden.
Zag ook in de loop van de dag dat de tijd weer snel ging en ik d'r weer vandoor moest en ben dus nog ff snel de parkeerplaats overgelopen of er wat leuks stond, maar had daar niet veel tijd meer voor.
Het was iig weer een gezellige VKB, paar praatjes gemaakt, wat auto's bekeken en gezien wat er allemaal bij BBB beschikbaar is.
En een dikke :y: voor iedereen die zo druk bezig is met het behoud van de 300 serie!
Hieronder een paar plaatjes en hier nog meer.

- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;232245 schreef : Ik heb zaterdag een stempel, een paar foto's en m'n 940 mee naar huis genomen, niets meer, niets minder. :+
Was niet echt ergens naar op zoek, alleen een beetje de boekenstands doorgebladerd naar serviceboeken of onderdelenboeken voor de 900, maar niks gevonden.
Zag ook in de loop van de dag dat de tijd weer snel ging en ik d'r weer vandoor moest en ben dus nog ff snel de parkeerplaats overgelopen of er wat leuks stond, maar had daar niet veel tijd meer voor.
Het was iig weer een gezellige VKB, paar praatjes gemaakt, wat auto's bekeken en gezien wat er allemaal bij BBB beschikbaar is.
En een dikke :y: voor iedereen die zo druk bezig is met het behoud van de 300 serie!
Hieronder een paar plaatjes en hier nog meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de hartstikke mooie foto's!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hier staan ook al wat mooie foto's trouwens Jens
www.volvo850forum.nl/index.php?PHPSESSID...34e7&topic=71741.135
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Eens dat Rosmalen een goede locatie voor dit soort evenementen is. Het duurt altijd een eeuwigheid voordat alle auto's op de galerij zijn getild en vice versa (??n lift) maar dat zal de bezoekers worst zijn natuurlijk

Heb nog een nieuwe hoedenplank gescoord (oude was weer eens doorgezakt; en nee ik leg er niks op!) en mijn collega kon het speakerroostertje voor zijn 940 vervangen voor een exemplaar waarvan niet alle plastic pinnetjes waren afgebroken. Dat luistert nog best wel nauw want ze bleken dus NIET links en rechts hetzelfde en per modeljaar kunnen ze zo weer anders zijn.
Leuk was die oranje 244 met oranje bekleding, het leek wel hetzelfde stofje als in de Volvo 66 GLS.
- V300 register
- Verbannen
-
345DL;232270 schreef : Hier zijn mijn foto's:
[mod]photobombs graag quoten zonder de foto's.. anders verslijten onze scrollwieltjes zo snel..

83-xvb-4 is de mijne