Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Aankondigingen evenementen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-03-2013 09:00 #632557
door Mark Smeets
Aankondigingen evenementen is gemaakt door Mark Smeets
Beste leden,
zoals jullie waarschijnlijk merken lopen de aankondigingen voor evenementen ondertussen een stuk beter. Dit is het resultaat van een samenwerking tussen Andr?, Ren?e en mij. Wij zullen ons best doen de site up-to-date te houden, maar ook om alle evenementen op het forum te plaatsen! Misschien volgen er ook nog updates via de mail voor leden.
Wie de site bekeken heeft ziet ook dat er ondertussen al een aardig lijst evenementen opstaat
Op dit moment zijn het nog veel 'externe evenementen', maar zoals in het leden menu te zien is zullen er ook nog talrijke V3C evenementen komen dit jaar!
Wij hopen hiermee jullie beter te informeren en dat jullie met grote getale naar de evenementen komen! De ALV was hier een mooi voorbeeld van!
Niks is zo mooi als tientallen 300's bij elkaar!
zoals jullie waarschijnlijk merken lopen de aankondigingen voor evenementen ondertussen een stuk beter. Dit is het resultaat van een samenwerking tussen Andr?, Ren?e en mij. Wij zullen ons best doen de site up-to-date te houden, maar ook om alle evenementen op het forum te plaatsen! Misschien volgen er ook nog updates via de mail voor leden.
Wie de site bekeken heeft ziet ook dat er ondertussen al een aardig lijst evenementen opstaat

Op dit moment zijn het nog veel 'externe evenementen', maar zoals in het leden menu te zien is zullen er ook nog talrijke V3C evenementen komen dit jaar!
Wij hopen hiermee jullie beter te informeren en dat jullie met grote getale naar de evenementen komen! De ALV was hier een mooi voorbeeld van!
Niks is zo mooi als tientallen 300's bij elkaar!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 09:54 #925375
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Aankondigingen evenementen
Hoe moet je een evenement melden zodat die op de site komt wan de MOT die ik had aangekondigd staat er niet op. :confused:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
13-03-2013 10:01 #925376
door Mark Smeets
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Maar de MOT is geen V300 evenement en geen Volvo evenement. Dus het lijkt mij een beetje overdreven om deze op te nemen tussen de evenementen op de site, want dan kunnen we er zo nog 50 bijzetten...
Beantwoord door Mark Smeets in topic Aankondigingen evenementen
Maar de MOT is geen V300 evenement en geen Volvo evenement. Dus het lijkt mij een beetje overdreven om deze op te nemen tussen de evenementen op de site, want dan kunnen we er zo nog 50 bijzetten...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 10:06 #925377
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Aankondigingen evenementen
Dat is ook waar
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 12:58 #925387
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Aankondigingen evenementen
Fijn zo deze samenwerking Mark, keep up the good work! :y:
Moderators: Mark Smeets