Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Puzzelrit samen met V480 register 7 april Veghel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2013 12:22 #926198
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Puzzelrit samen met V480 register 7 april Veghel
Ships...:woops:
D? uitgesproken gelegenheid om eens legaal met de 480 naar een 300 meeting te komen zolang de 360 nog niet rijd...
Zit helaas nog in Brazili? (ach er zijn rottiger plaatsen om te zijn natuurlijk)
...ach, 't komt nog wel een keer :yesyes:
D? uitgesproken gelegenheid om eens legaal met de 480 naar een 300 meeting te komen zolang de 360 nog niet rijd...
Zit helaas nog in Brazili? (ach er zijn rottiger plaatsen om te zijn natuurlijk)
...ach, 't komt nog wel een keer :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2013 19:44 #926213
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Puzzelrit samen met V480 register 7 april Veghel
Die mogelijkheid komt dit jaar nog wel een keer meer voorbij Erwin.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2013 22:48 #926536
door V300 register
Het was een perfecte dag voor een tochtje door het verrassend mooie Oost-Brabant. Van Veghel, via Zijtaart, Uden, Vorstenbosch, Nistelrode, Heesch, Vinkel, Rosmalen en Heeschwijk-Dinther weer terug naar Veghel. Ik ben vast nog plaatsnamen vergeten. Veel caf?'s onderweg, met druk bezochte terrassen. Ik heb het rustig aan gedaan en af en toe gestopt voor een drankje en een hapje. Er waren maar liefst 3 equipes van de V3C: Andr?, Anjo S. en ondergetekende. Ik was samen met een vriend en we zouden met zijn 480 van juni 1986 gaan, maar er was een technisch probleempje, dus dan maar het werkpaard van een blauwe 360 mee. Die dus ff gewassen en snel wat roest weggespoten (voor wat het waard is) en als dank mag ie op de foto:
Jaja, poseur...
O ja, Anjo S. was 3e geworden. Wij ergens in de middenmoot.
V480 register, bedankt voor de fijne ontvangst. Ik hoop dat we elkaar nog vaker zullen ontmoeten!
Jaja, poseur...
O ja, Anjo S. was 3e geworden. Wij ergens in de middenmoot.
V480 register, bedankt voor de fijne ontvangst. Ik hoop dat we elkaar nog vaker zullen ontmoeten!
- André Minet
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2013 22:43 #926996
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Puzzelrit samen met V480 register 7 april Veghel
Andor, Chris,
namens de volvo 300 club hartelijk dank voor de prachtige rit.
Mijn 340 redline is goed stoffig geworden .
Jammer dat ik niet alle andere merken oldtimers gespot heb langs de route...
In september verwachten we net zo'n opkomst van het V 480 register voor de nachtrit van V3C
namens de volvo 300 club hartelijk dank voor de prachtige rit.
Mijn 340 redline is goed stoffig geworden .
Jammer dat ik niet alle andere merken oldtimers gespot heb langs de route...
In september verwachten we net zo'n opkomst van het V 480 register voor de nachtrit van V3C
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2013 22:40 #927180
door V300 register
Jean-Luc en Andr?,
Bedankt voor de prachtige recensies.
In september hoop ik er ook bij te zijn met jullie nachtrit.
Bedankt voor de prachtige recensies.
In september hoop ik er ook bij te zijn met jullie nachtrit.
Moderators: Mark Smeets