Nationaal Oldtimer Festival 2012
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
volvofiel;205290 schreef : pfff... ver weg allemaal
nee, daar ga ik niet heen!
Tjonge, wat ben ik bij weinig evenementen. Dit jaar alleen nog maar de achterhoektoertocht...
Ik denk dat meer mensen daar tegen aan lopen. Het meest voordelige is om een treintje van de auto's te maken door ze via een sleepstang te verbinden achter elkaar. De voorste auto hoeft dan alleen brandstof te gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
Een evenement lijkt me heel leuk, maar als ik eerst 100km moet rijden vind ik het toch best ver. Bij 50km enkele reis ligt ongeveer mijn grens, anders ben je al lam wanneer je aankomt, en dat is jammer...
Verder hangt het natuurlijk ook een beetje van het weer af omdat de Millionaire in principe niet buiten komt bij slecht weer.
- Mark Smeets
- Moderator
-

vorige week nog 120 km enkel gedaan voor bij het startpunt van de nachtrit te komen.. toen nog 120 km nachtrit en weer 120 terug. En dat is heel goed te doen hoor

- V300 register
- Verbannen
-
Dit neemt niet weg dat ik nooit een rit van 100km of meer maak, af en toe moet je wel. Zo ben ik op vakantie gegaan met de 340, ongeveer 200km heen, en 200km terug. Als ik dan zo'n afstand heb gereden dan doe ik de hele dag niks meer omdat ik er echt moe van word. Waarschijnlijk zal dit komen doordat ik nog bijna geen rijervaring heb (ongeveer 5000km denk ik), en ik niet echt optimaal kan zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Wow, dit herken ik echt helemaal niet. Ik heb zelf wel eens 1100km in +/- 12uur afgelegd :+ hoe meer, hoe beter en hoe leuker het wordt. Ga maar eens een vakantie houden van 5000km, heb je meteen je rijervaring verdubbeldGeneral Custom;205337 schreef : Ik vind 120km aan ??n stuk toch best ver Mark, zelfs al zit een Volvo 300 best aardig. Het gaat wel, maar toch echt liever niet. Als ik 25km heb gereden wil ik er eigenlijk onderhand wel eens uit, heb ik 50km gereden dan ben ik het onderhand beu :hmmz2:
Dit neemt niet weg dat ik nooit een rit van 100km of meer maak, af en toe moet je wel. Zo ben ik op vakantie gegaan met de 340, ongeveer 200km heen, en 200km terug. Als ik dan zo'n afstand heb gereden dan doe ik de hele dag niks meer omdat ik er echt moe van word. Waarschijnlijk zal dit komen doordat ik nog bijna geen rijervaring heb (ongeveer 5000km denk ik), en ik niet echt optimaal kan zitten.

- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
afgelopen zomer vanuit Frankrijk het eerste stuk 140/150 gereden, in Duitsland was het wat drukker dus daar "maar" 120/130. Maar toch 800 km achter elkaar door, na 3 uur een kwartiertje pauze en dan vliegen de kilometers erbij!
Zo verleg je je grens stukje bij beetje. Heel goed dat je je eigen grens kent en niet verder gaat. Het slijt/went vanzelf wel.
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;205337 schreef : Als ik 25km heb gereden wil ik er eigenlijk onderhand wel eens uit, heb ik 50km gereden dan ben ik het onderhand beu :hmmz2:
25 km is zoiets als van Bladel naar Eindhoven.. Ik denk dat een OV kaart dan een betere optie is voor je

Ik denk toch dat je eens wat vaker en langer moet rijden zoals Steven zegt... Beetje ervaring opdoen.
Die dag van de nachtrit had ik ook al 650 km voor het werk gereden. HEERLIJK zo'n dag! 1000 km en 24 uur wakker, lekker

- V300 register
- Verbannen
-
Met de auto kost het een half uur tot 3 kwartier als het druk is op de weg, terwijl je met het OV (streekbus + stadsbus) toch al snel aan de 1,5 uur of langer zit inclusief wachten :S
Vanaf 25 september ga ik w?l iets meer rijden trouwens, dan moet ik ??n keer per week naar school. Dit ga ik met de 343 doen die ik van Erik ga kopen (mooi excuus voor een auto er bij