Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking toertocht 3 Juni
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 15:35 #632040
door Laurens Post
Nabespreking toertocht 3 Juni is gemaakt door Laurens Post
Zo het was een mooie net niet drassige toertocht door de provincie Gelderland.
En om vast af te trappen, ik heb nl geen foto's gemaakt:
:pics:
En om vast af te trappen, ik heb nl geen foto's gemaakt:
:pics:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 16:01 #908825
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking toertocht 3 Juni
Chris en ik waren aangenaam verrast toen we het parkeerterrein in Doetinchem op kwamen rijden en we 11 300's zagen staan. Echt een goede opkomst! Ook weer wat nieuwe gezichten leren kennen.
Mijn foto's zijn aan het uploaden (volgen straks). Ik heb me in ieder geval goed vermaakt als bijrijder van Chris, en ben weer wat te weten gekomen over de 940. Na vandaag weet ik toch wel zeker dat mijn eerstvolgende auto een 740/940 estate is
Iedereen bedankt voor de komst en de gezelligheid, en tot volgend jaar!
Mijn foto's zijn aan het uploaden (volgen straks). Ik heb me in ieder geval goed vermaakt als bijrijder van Chris, en ben weer wat te weten gekomen over de 940. Na vandaag weet ik toch wel zeker dat mijn eerstvolgende auto een 740/940 estate is

Iedereen bedankt voor de komst en de gezelligheid, en tot volgend jaar!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2012 17:56 #908831
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking toertocht 3 Juni
De overvloedige regenval had in elk geval ??n gewenst effect: geen dagjesmensen op de onverharde wegen. Laat ik me maar beperken tot de mededeling dat Wouter en ik de auto behoorlijk vies hebben gemaakt 
Inderdaad een zeer goede opkomst! En verdiend ook. De Achterhoek leent zich heel goed voor V3C-toertochten zo blijkt. (De Daf Club denkt er net zo over, die waren er gisteren al
)

Inderdaad een zeer goede opkomst! En verdiend ook. De Achterhoek leent zich heel goed voor V3C-toertochten zo blijkt. (De Daf Club denkt er net zo over, die waren er gisteren al

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2012 18:08 #908834
door V300 register
Ik ben weer een filmpje aan het uploaden. Mijn foto's zijn niet de moeite. Erg mooie tocht, heerlijk modderige wegen. NICE!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 20:44 #908847
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking toertocht 3 Juni
aah, wees blij dat die dafjes niet zulke brede karresporen achterlaten:D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2012 20:53 #908848
door V300 register
[youtube]5J0JZ4VsrM4[/youtube]

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2012 21:22 #908849
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-06-2012 21:25 #908850
door V300 register
leuke filmcompilatie zo!! ben ook wel benieuwd of Niels zn foto's nog een beetje gelukt zijn.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 21:47 #908855
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Nabespreking toertocht 3 Juni
mooi filmpje Steven en mooie foto's Luuk
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2012 22:15 #908860
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking toertocht 3 Juni
ja die trein was weer typisch Syntus; zelfs op zondagmorgen hebben ze nog vertraging. Die trein had allang weg moeten zijn
Iig, er kwam weer van alles tussen maar hier mijn foto's. Ik heb alleen bij het eindpunt gauw wat foto's geschoten
Ik moest even twee keer kijken, maar nu heb ik dan eindelijk de eigenaar gesproken van deze witte 343. Al meerdere keren gespot (verdeeld over meerdere jaren) waarvan de laatste keer vorige week zondag. En nu deed 'ie mee aan de toertocht!
Ode aan de 940 van Chris; we reden als ??n na laatste bij het startpunt weg maar kwamen als eerste aan bij het eindpunt. Rara hoe kan dat :humor:
Hoogtepunt van de dag vond ik toch wel de Fair Trade Max Havelaar uitlaat van de 340 van Niels; het leek wel een stuk handgebakken aardewerk door alle opgespatte en vervolgens opgedroogde modder :humor:
Iig, er kwam weer van alles tussen maar hier mijn foto's. Ik heb alleen bij het eindpunt gauw wat foto's geschoten
Ik moest even twee keer kijken, maar nu heb ik dan eindelijk de eigenaar gesproken van deze witte 343. Al meerdere keren gespot (verdeeld over meerdere jaren) waarvan de laatste keer vorige week zondag. En nu deed 'ie mee aan de toertocht!
Ode aan de 940 van Chris; we reden als ??n na laatste bij het startpunt weg maar kwamen als eerste aan bij het eindpunt. Rara hoe kan dat :humor:
Hoogtepunt van de dag vond ik toch wel de Fair Trade Max Havelaar uitlaat van de 340 van Niels; het leek wel een stuk handgebakken aardewerk door alle opgespatte en vervolgens opgedroogde modder :humor:
Moderators: Mark Smeets