Volvo 360 Cup | 8 Mei | TT Circuit Assen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
daarnaast zie ik veel liever een 360 (of elke 300) bij iemand die de auto normaal onderhoud en er lekker van kan genieten (cupracer of niet), als iemand die maximaal kilometers wil en net zo lang rijd tot hij uit elkaar valt en hem dan op de sloop deponeerd. zoals bijv Boris het doet is natuurlijk helemaal geweldig (cupracer op kenteken)
heb al vaak zat aan een auto gesleuteld die echt door achterstallig onderhoud mishandeld was en uiteindelijk geen eer meer aan te behalen viel, repareren is dan ineens te duur en hop naar de sloop dat ding; nee de cupracers zijn zo slecht nog niet (en bovendien een stuk minder mensen)
wat wel link is zijn alle vormen van autocross, daar overleeft een auto het hooguit een seizoen onderhand en aangezien er geen glas/plastic meer aan mag zitten wordt alles wat voor ons evt nog bruikbaar kan zijn zo weggepleurd..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Tuurlijk is het zonde als er wat sneuvelt, maar zonder de achteruitrij-race waren dafjes ook nooit zo 'gewild' en 'cult' als nu...
- V300 register
- Verbannen
-
Bij deze dus nogmaals de uitnodiging om gewoon een keer te komen kijken bij de Volvo 360 Cup en te proeven van de sfeer, de spanning en gewoon te genieten van 20 tot 30 Volvo 300's die rijden op het scherpst van de sneden.
AvdAkker;199860 schreef : wat wel link is zijn alle vormen van autocross, daar overleeft een auto het hooguit een seizoen onderhand en aangezien er geen glas/plastic meer aan mag zitten wordt alles wat voor ons evt nog bruikbaar kan zijn zo weggepleurd..
Ik kan niet spreken voor de autocross, maar wij doen een hele andere tak van sport! Er rijden bij ons auto's mee die al 11 jaar mee rijden in de cup en er nog steeds in topconditie bij staan (Hoe bedoel je een 300 is een sterke auto!). Alle onderdelen die we (In dit geval sowieso Boris en ik) niet gebruiken proberen we via de club bij de liefhebbers te krijgen en meestal voor vriendelijke bedragen, omdat wij er ook niks mee kunnen..
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het is beter dat mensen eerlijk kunnen zijn over hun gedachten, dan dat ze zich moeten inhouden of alleen dingen met vertrouwde personen kunnen bespreken. Dat lijkt me niet de bedoeling.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;199923 schreef : Zoals Anjo het formuleert, leidt het bij mij tot meer begrip. Elkaar ontmoeten om elkaar te begrijpen. De discussie voeren om nader tot elkaar te komen en samen verstandige beslissingen te nemen, lijkt me zinvol. Als er belangstelling voor een discussie is, moet de discussie zijn weg vinden.
Het is beter dat mensen eerlijk kunnen zijn over hun gedachten, dan dat ze zich moeten inhouden of alleen dingen met vertrouwde personen kunnen bespreken. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Elke paar maanden dezelfde kooien uit de sloot scheppen lijkt mij ook niet de bedoeling.
Wees blij dat er mensen racen met de 360 cup, dan ziet men eens wat anders als een ouwe lullenbak. Verder sluit ik me helemaal aan bij Anjo. Er zijn veel minder Cup rijders dan goedkopigheid-rijders en ik weet zeker dat de eerste groep een veelvoud aan hun auto uitgeeft.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De conclusie is redelijk simpel; je hebt mensen die er niet blij mee zijn en je hebt mensen die het leuk vinden en het toch wel doen.
Take it or leave it, maar kom er niet in elk topic mee om zeep helpen (< overigens niet persoonlijk maar zie toevallig na het posten dat de eerste reactie in het topic van jou is en er wel een zuur tintje aan zit

- V300 register
- Verbannen
-