Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking diagnosedag 10 maart

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2012 17:38 #631867 door 16673-dummy
Nabespreking diagnosedag 10 maart is gemaakt door 16673-dummy
Vandaag was de diagnosedag en zo te zien was het een succes! Ik vond het best druk bezocht.
Nieuwe gezichten gezien, wat ervaringen opgedaan en met jan en alleman gepraat :+

Ik ben wel benieuwd of iedereen zijn/haar "probleem" heeft opgelost/de oorzaak weet. Steven bijvoorbeeld, is het nog gelukt met je 360?
Ik was graag nog wat langer gebleven maar ik had om 16 uur elders nog een afspraak, dus ik heb de gezelligheid voortijdig moeten verlaten :D
(overigens wel in stijl, want ik reed de verkeerde kant op. Oplettenden hebben me kort erna dus weer een keer voorbij zien komen :f)

Anjo en Steven; bedankt!

Edit: onderstaand nog wat fotootjes van vanmorgen. Nog niet iedereen was er dus niet iedereen staat erop

de prachtige 343 van Toon

En Wouter B. krijgt concurrentie!! :D

Deze twee fraaie oldtimers (Jaguar en Rover) haalden me in op de A50

Op de terugweg werd ik op de A12 t.h.v. Didam ingehaald door een mooie Volvo 780, de bestuurder stak zowaar zijn hand naar me op :yeah:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2012 18:08 #901640 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking diagnosedag 10 maart
Een leerzame en gezellige dag met een geslaagde opkomst. En professor Anjo weet overal een oplossing voor. Wij gaan snel wat onderdelen bestellen voor de sleuteldag in Leidschendam zodat de 360 voor de Oostenrijk reis in topconditie is.

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2012 19:26 #901643 door V300 register
Mooi dagje!! Op een gegeven moment was het echt druk, de oprit stond aardig vol! Erg gezellig en weer wat nieuwe gezichten gezien. En we hebben er waarschijnlijk een clublid bij?! Ving ik dat goed op? Er kwam iemand langs met een onlangs aangeschafte vario (met dichte kapjes in de bumper, foei! :D) en die wilde wel eens kennismaken. Hij had dit evenement op de kalender zien staan. Leuk!

@Joost, bij mij had alles te maken met de schijnbaar crappy nieuwe bougiekabels. Die zijn echt niet goed, Anjo kreeg gewoon een klap bij het loshalen en ze maakte ergens contact, want je hoorde tikken. Niet goed geisoleerd dus. Het geluidje is nu met optrekken wel grotendeels weg, omdat de kabels waarschijnlijker wat gunstiger liggen, maar nog steeds hoor je op de achtergrond dat er vonkjes in hoog tempo overslaan. :V300:

Video is aan het uploaden :photo:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2012 19:40 #901644 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking diagnosedag 10 maart

punkazz;196122 schreef :
@Joost, bij mij had alles te maken met de schijnbaar crappy nieuwe bougiekabels. Die zijn echt niet goed, Anjo kreeg gewoon een klap bij het loshalen en ze maakte ergens contact, want je hoorde tikken. Niet goed geisoleerd dus. Het geluidje is nu met optrekken wel grotendeels weg, omdat de kabels waarschijnlijker wat gunstiger liggen, maar nog steeds hoor je op de achtergrond dat er vonkjes in hoog tempo overslaan. :V300:

Video is aan het uploaden :photo:

aaah kijk, da's apart! Ik had idd gezien dat ze nieuw waren, maar dit zou je toch niet verwachten...
nu toch maar bij de dealer nieuwe halen? Is misschien gelijk je koude start een stuk beter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2012 19:47 #901645 door V300 register
Absoluut!

Filmpje:

[youtube]lpxtYa38Lp4[/youtube]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2012 20:53 #901647 door V300 register
Ik vond het ook zeer leerzaam en heb weer een hoop gezien en nog het een en ander gekocht om weer mee te gaan klussen. De locatie en voorzieningen waren prima. Ik was helaas wel wat later en had hoofdpijn, waarschijnlijk ivm een feestje gisteravond :no_comment:.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-03-2012 22:44 #901653 door V300 register

volvofiel;196117 schreef : Ik was graag nog wat langer gebleven maar ik had om 16 uur elders nog een afspraak, dus ik heb de gezelligheid voortijdig moeten verlaten :D

Same here, moest werken om 13.00 dus was al weer weg voor het begonnen was :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 10:21 #901659 door V300 register
Was gezellig en leerzaam! Leuk om eens bij een clubevenement te zijn, hopelijk zullen er nog veel evenementen volgen!
Maar naar wie kan ik straks mijn nog te maken sjabloon sturen voor de isolatie van de motorkap?
De Hagenees met de Hoed met kenteken RJ-76-RY maar bekend onder welke naam?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 10:41 #901660 door V300 register
goed om te zien dat het allemaal gelukt is. ben zelf helaas momenteel 100% vol gepland met werk. ga vanmiddag ook maar weer eens kijken op de zaak :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2012 11:26 #901661 door V300 register
Ziet er leuk uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn; heb nog een andere hobby.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC