Nabespreking diagnosedag 10 maart
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nieuwe gezichten gezien, wat ervaringen opgedaan en met jan en alleman gepraat :+
Ik ben wel benieuwd of iedereen zijn/haar "probleem" heeft opgelost/de oorzaak weet. Steven bijvoorbeeld, is het nog gelukt met je 360?
Ik was graag nog wat langer gebleven maar ik had om 16 uur elders nog een afspraak, dus ik heb de gezelligheid voortijdig moeten verlaten

(overigens wel in stijl, want ik reed de verkeerde kant op. Oplettenden hebben me kort erna dus weer een keer voorbij zien komen :f)
Anjo en Steven; bedankt!
Edit: onderstaand nog wat fotootjes van vanmorgen. Nog niet iedereen was er dus niet iedereen staat erop
de prachtige 343 van Toon
En Wouter B. krijgt concurrentie!!

Deze twee fraaie oldtimers (Jaguar en Rover) haalden me in op de A50
Op de terugweg werd ik op de A12 t.h.v. Didam ingehaald door een mooie Volvo 780, de bestuurder stak zowaar zijn hand naar me op :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

@Joost, bij mij had alles te maken met de schijnbaar crappy nieuwe bougiekabels. Die zijn echt niet goed, Anjo kreeg gewoon een klap bij het loshalen en ze maakte ergens contact, want je hoorde tikken. Niet goed geisoleerd dus. Het geluidje is nu met optrekken wel grotendeels weg, omdat de kabels waarschijnlijker wat gunstiger liggen, maar nog steeds hoor je op de achtergrond dat er vonkjes in hoog tempo overslaan. :V300:
Video is aan het uploaden :photo:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
punkazz;196122 schreef :
@Joost, bij mij had alles te maken met de schijnbaar crappy nieuwe bougiekabels. Die zijn echt niet goed, Anjo kreeg gewoon een klap bij het loshalen en ze maakte ergens contact, want je hoorde tikken. Niet goed geisoleerd dus. Het geluidje is nu met optrekken wel grotendeels weg, omdat de kabels waarschijnlijker wat gunstiger liggen, maar nog steeds hoor je op de achtergrond dat er vonkjes in hoog tempo overslaan. :V300:
Video is aan het uploaden :photo:
aaah kijk, da's apart! Ik had idd gezien dat ze nieuw waren, maar dit zou je toch niet verwachten...
nu toch maar bij de dealer nieuwe halen? Is misschien gelijk je koude start een stuk beter
- V300 register
- Verbannen
-
Filmpje:
[youtube]lpxtYa38Lp4[/youtube]
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;196117 schreef : Ik was graag nog wat langer gebleven maar ik had om 16 uur elders nog een afspraak, dus ik heb de gezelligheid voortijdig moeten verlaten
Same here, moest werken om 13.00 dus was al weer weg voor het begonnen was :+
- V300 register
- Verbannen
-
Maar naar wie kan ik straks mijn nog te maken sjabloon sturen voor de isolatie van de motorkap?
De Hagenees met de Hoed met kenteken RJ-76-RY maar bekend onder welke naam?
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-