Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2012 00:03 #902973 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)
Ik vind dat wel wat hebben. Samenwerking en afstemming met andere Volvo-clubs als het gaat om toertochten. Misschien is het criterium dat de auto's in dezelfde periode geproduceerd zijn als de onze en ook Volvo heten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
02-04-2012 00:20 #902974 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)

Erik;197499 schreef : Ik vind dat wel wat hebben. Samenwerking en afstemming met andere Volvo-clubs als het gaat om toertochten. Misschien is het criterium dat de auto's in dezelfde periode geproduceerd zijn als de onze en ook Volvo heten.

Nou we zijn niet voor niks allemaal lid van een bepaald 'type' volvo club. Zeker in ons type is vanuit andere clubs weinig interesse. Lijkt me dus niet wenselijk.
Deze rit heb ik samen met een dorps- en naamgenoot uitgezet voor het volvo-forum, waarbij dus maar 1 criterium geldt, en dat is dat je in een volvo moet meedoen. Het mooie hierbij is dat je een forum met ruim 25 duizend leden hebt, waarbij er 'in de regio' dus altijd voldoende animo is. Echter hadden we ook een Belgisch koppel uit de provincie Antwerpen aanwezig met een C30, 2 uur enkele rit. :)
Ik zal morgen nog een foto plaatsen van onze 360 met die van Jan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2012 13:45 #902984 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)

punkazz;197490 schreef : Mooi jaren 80 filter en een mooi ratjetoe aan Volvo's!

hahaha ik zat er fronsend naar te kijken met de gedachte 'dat ze anno 2012 niet een fatsoenlijke digitale camera gebruiken.. wat een vage kleuren etc'... blijkt het expres te zijn gedaan :humor:

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
02-04-2012 22:54 #903015 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)
Ik heb niet echt veel foto's gemaakt, dat doen anderen al genoeg. Alleen deze wilde ik nog even delen :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2012 12:24 #903038 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)
wat baal ik nu dat ik zondag ziek was:o was hier graag naar toe gekomen!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-04-2012 11:05 #903126 door Mark Smeets
In Limburg hebben we trouwens ook zandweggetjes :D

[YOUTUBE]YYIObuMj6Eg[/YOUTUBE]

De afdaling bij 0:42 vond ik wel het mooiste stuk!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 13:51 #903132 door V300 register
"Insluiten op verzoek uitgeschakeld" is zooo 2009 ;) Lijkt wel een midzomerse droogte! Wild wild south.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 13:59 #903133 door V300 register
Ik had hier toch af en toe wel een koppelingetje laten klappen of eventjes aan de snokstok getrokken :P leuk filmpje!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2012 14:34 #903136 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Limburg meeting + toerrit zondag 1 april (Volvo-forum)

punkazz;197663 schreef : Lijkt wel een midzomerse droogte! Wild wild south.

flyhart;197664 schreef : Ik had hier toch af en toe wel een koppelingetje laten klappen of eventjes aan de snokstok getrokken :P leuk filmpje!

allebei meedoen aan de Achterhoektoertocht in juni ;)
Toen ik die 2 weken terug alvast reed, had ik ook continu van die grote stofwolken achter me aan

(trouwens, er liggen wel veel keien op die Limburgse zandweggetjes!)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-04-2012 14:55 #903137 door Mark Smeets

punkazz;197663 schreef : "Insluiten op verzoek uitgeschakeld" is zooo 2009 ;)

Ik heb het filmpje niet gemaakt ;)

@ Joost, tussen maria hoop (2_fast_4_u woont daar) en Monfort zijn ook een aantal 80km zandwegen. Die hadden we nu bewust maar vermeden met al die nieuwe Volvo's ;)

In de bijlage een laatste foto van de eerste tussenstop bij de Abdij van Peij (Echt), alwaar ook nog een propeller van een vliegtuig uit WOII ligt.

Bijlagen:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC