Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Volvo 343 dag
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-04-2012 10:07 #906109
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 343 dag
ilse!? gebruik je nog Ilse?!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2012 12:36 #906117
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 343 dag
Ilse is zacht, lief, overzichtelijk, maakt gebruik van meerdere bronnen en geeft goede resultaten bij nederlandse zoektermen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2012 20:04 #907093
door E. van Oostveen
Kan ik een ledenlijst (e-mail) krijgen, zodat ik zelf de uitnodiging voor de 343 dag kan doen. Het is altijd onzeker wanneer de Volvoice uit komt en alleen op de website (staat er nog niet op) vind ik te weinig.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-04-2012 21:53 #907211
door V300 register
nee die krijg je niet. aankondigingen gaan via EVC.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-04-2012 18:37 #907270
door V300 register
Erik heeft heel deze dag zelf opgezet. Waarom mag de EVC dan met de eer gaan strijken ddor de uitnodigingen te regelen. Is dit niet de kers op de taart als Erik (ex-evc) dit ook zelf mag doen. Hij heet naar mijn mening al genoeg tegenslagen gehad bij het organiseren van de dag.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-04-2012 20:09 #907275
door V300 register
nee, eerst een paar stoten onder de gordel uitdelen aan de redactie en degene(n) die de website bijhouden, en dan medewerking verwachten. hallo!?
Mijn vraag is vooral: wat voor uitnodiging zou je nu willen versturen?
Een uitnodiging hoort toch gewoon de basis info over een evenement te bevatten:
- datum
- inschrijven, tot wanneer, hoe/bij wie, etc
Dit zijn allemaal dingen die geregeld moeten worden v??r je een uitnodiging voor een evenement de deur uit doet, en als je eea in samenwerking met de EVC wilt doen, moet eea onderling afgestemd worden tbv maximale opkomst.
Dat er gevraagd wordt om de datum in overleg vast te stellen is dus geen tegenwerking of 'met de eer gaan strijken' (sick) maar gewoon een kwestie van een klein beetje orde in de tent houden.
Als je iets wilt organiseren zonder deze "betutteling" van v3c vind ik het ook prima, maar samenwerking komt van 2 kanten. Geen overleg/geen duidelijk plan/geen informatie = geen vermelding in nieuwsbrief of volvoice.
Overigens loopt de redactie van de volvoice al een jaar of 10 te schreeuwen om kopij, dus ook van die kant is alle medewerking te verwachten mits die informatie maar aangeleverd wordt!!!!
Mijn vraag is vooral: wat voor uitnodiging zou je nu willen versturen?
Een uitnodiging hoort toch gewoon de basis info over een evenement te bevatten:
- datum
- inschrijven, tot wanneer, hoe/bij wie, etc
Dit zijn allemaal dingen die geregeld moeten worden v??r je een uitnodiging voor een evenement de deur uit doet, en als je eea in samenwerking met de EVC wilt doen, moet eea onderling afgestemd worden tbv maximale opkomst.
Dat er gevraagd wordt om de datum in overleg vast te stellen is dus geen tegenwerking of 'met de eer gaan strijken' (sick) maar gewoon een kwestie van een klein beetje orde in de tent houden.
Als je iets wilt organiseren zonder deze "betutteling" van v3c vind ik het ook prima, maar samenwerking komt van 2 kanten. Geen overleg/geen duidelijk plan/geen informatie = geen vermelding in nieuwsbrief of volvoice.
Overigens loopt de redactie van de volvoice al een jaar of 10 te schreeuwen om kopij, dus ook van die kant is alle medewerking te verwachten mits die informatie maar aangeleverd wordt!!!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2012 22:52 #907284
door E. van Oostveen
Ik krijg uit bovenstaande de indruk dat ik niet aan de eisen voldoe. Dan stop ik er toch gewoon mee, toch......
Ik heb Andr? al alle info gestuurd. De kritiek op mij was steeds dat ik er zo lang over deed om iets te publiceren op de website. Dus ik had nu verwacht dat het beter en sneller zou gaan. Wie doet die publicaties eigenlijk?
Ik heb Andr? al alle info gestuurd. De kritiek op mij was steeds dat ik er zo lang over deed om iets te publiceren op de website. Dus ik had nu verwacht dat het beter en sneller zou gaan. Wie doet die publicaties eigenlijk?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2012 23:34 #907286
door E. van Oostveen
Er komt geen 343 dag. proficiat
Moderators: Mark Smeets