Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2011 21:40 #631534 door Doeke Dobma (GAST)
Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!! is gemaakt door Doeke Dobma (GAST)
Let op: Deze actie staat helemaal los van de Volvo 300 Club!

Dit initiatief heb ik gestart op het Volvolvo forum, maar ik denk dat er hier ook mensen zijn die er profijt van kunnen hebben!

Via deze weg probeer ik een noordelijke kleppen stellen meeting te organiseren! Kleppen stellen; een klusje wat niet moeilijk is, maar wel precies komt. Tevens heb je er enigzins speciaal gereedschap en stelplaatjes voor nodig. Helaas zijn niet alle garages hier bedreven in; ze zijn niet precies genoeg of (soms) erg duur. Daarom: De eerste noordelijke klepsteldag!!

Wat: Kleppen worden gesteld door Carlo van VOMD.
Waar: Ergens in het noorden van het land
Voor wie: Voor alle B19 B21 B23 B200 en B230 8 kleppers in de 2/3/7/9 serie. Dus voor alle 343/345 2-liters en 360's!
Wanneer: Zondag 20 november
Kosten: Bij 5-9 auto's: 75 euro all-in. Bij 10-15 auto's: 60 euro all-in. Bij 16-20 auto's: 50 euro all-in. All-in prijzen, dus inclusief BTW, kleppendekselpakking en plaatjes. Let op: betaling dient vooraf te gebeuren en is niet retourneerbaar bij niet komen opdagen!

De kleppen moeten worden gesteld bij koude motor. De auto moet ter plekke dus even stil staan voordat ie 'behandeld' wordt. Desgewenst kan er een schema gemaakt worden, hoe laat elke auto wordt verwacht ivm afkoelen.

We hebben nog geen ruimte, misschien dat iemand hier een ruimte weet? Er moeten 2 auto's tegelijk in kunnen staan en er moet stroom aanwezig zijn. Gezien het jaargetijde zou verwarming ook niet verkeerd zijn.

Dus, wie doet er mee?

Dit bericht staat ook op het Volvolvo forum, Volvo700 forum, Volvo-Forum.

Lijstje:

- Doeke Dobma, 240 GLE, B230FD
- ...
- ...

(ohja, ik mail de EVC ook nog even:yeah:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-10-2011 21:56 #890317 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!
carlo heeft volgens mij ook nog steeds een account op dit forum :)
ik heb hem afgelopen VKB nog gezien (niet gesproken overigens!)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-10-2011 22:12 #890329 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!
Hoe Noordelijk is het? Als het in de omgeving van Assen is of lager is heb ik wel belangstelling. Ik heb alleen geen flauw idee of het nodig is, dat zal ik dan eerst uit moeten zoeken.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2011 09:47 #890339 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!
Ik heb op een ander forum voorgesteld om niet verder te zakken dan Zwolle. Ik heb echter voorkeur voor een locatie in Groningen of Friesland, bijvoorbeeld in de buurt van Drachten ofzo. Maar als je een ruimte weet of beschikbaar hebt, is wat mij betreft veel bespreekbaar!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-10-2011 15:37 #890351 door V300 register
Wat een leuk initiatief!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-10-2011 22:12 #890371 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!
Leuk, ik zou graag op de hoogte gehouden worden.
Wilde het eerst zelf doen, maar dat is ook zo'n geklooi.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2011 00:07 #890385 door V300 register
Jammer! Niet voor de 340 :(
Anders had ik met alle liefde een mooi ritje gemaakt naar het verre noorden! :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2011 08:31 #890389 door V300 register
Dit is ook een prima klusje voor een sleuteldag. Pakking heb je 9 vd 10 keer niet nodig. Gereedschap hebben we vd club, stelplaatjes ook.

Voor 340 is nog makkelijker, want dan heb je geen speciaal gereedschap en vulplaatjes nodig.

Afkoelen moet eigenlijk 8 uur ivm aluminium kop op een gietijzeren blok.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-10-2011 22:28 #890469 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Noordelijke meeting kleppen stellen m.m.v. VOMD!!
We hebben een ruimte! Een mooie loods in Leeuwarden. Ruimte zat, er kunnen meerdere auto's tegelijk binnen staan. Ook ruim voldoende gelegenheid. Leeuwarden is echter niet voor iedereen even gunstig qua ligging, dus heb je een voorstel voor een betere 'centrale' locatie in het noorden, dan hoor ik het graag!

Ruimte is dus geregeld, dus geen beperkingen meer: Geef je nu op!!

Trouwens, waarom kan ik mijn startpost niet meer editen?:S

Lijstje tot nu toe:

- Doeke Dobma, 240GLE, B230FD
- Leandres, 740GL, B230K (via Volvo 700 forum)
- Alex Kokkeler, 360...? (via Volvo 300 forum)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-11-2011 20:29 #890735 door V300 register
Inschrijven kan door dit product te betalen op de website: www.vomd.nl/index.php?main_page=product_...774&products_id=1923

Inschrijven kan tot 9 november dus wees er snel bij. Zonder betaling is uw inschrijving niet bevestigd.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC