Sleuteldag 22 Oktober
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Weten jullie of het mogelijk is om daar ter plekke slangen e.d. aan te schaffen, zodat die vervangen kunnen worden, mocht daar het probleem zitten..
- V300 register
- Verbannen
-

Maarre @flyhart, heb je het nu over je 360 of je 340? In het laatste geval hoef je je distributie (=ketting) niet te vervangen, en in het tweede geval wordt de waterpomp (als ik correct ben) ook niet door de distributie aangedreven, maar door de V-snaar. Tis geen Volkswagen

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;186248 schreef : Haha ja, die waterpomp kan ik uiteraard meenemen
Maarre @flyhart, heb je het nu over je 360 of je 340? In het laatste geval hoef je je distributie (=ketting) niet te vervangen, en in het tweede geval wordt de waterpomp (als ik correct ben) ook niet door de distributie aangedreven, maar door de V-snaar. Tis geen Volkswagen
Bij mijn weten is het in andere 340's niet anders, maar net zoals bij die van mij (340 C.V.T. - 1983). Waterpomp wordt aangedreven door V-snaar.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
je kunt er namelijk prima bij als de d-riem er nog op zit
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
hubris;186246 schreef : Ik hoop dat ik mijn 340 in de versnelling krijg om die kant op te kunnen rijden, want dat is het probleem op het moment. Waar 'm dan precies in zit... geen idee, ik weet dus ook niet welke nieuwe/reserveonderdelen ik aan moet schaffen/mee moet nemen.
Weten jullie of het mogelijk is om daar ter plekke slangen e.d. aan te schaffen, zodat die vervangen kunnen worden, mocht daar het probleem zitten..
Ligt er aan welke slangen je ndig hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Da's het lastige dus. Geen idee. Ik weet gewoon ?cht niet wat er moet gebeuren om mijn wagentje lekker te laten lopen...elpee;186277 schreef : Ligt er aan welke slangen je ndig hebt.

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Misschien heeft Dhr Reinbergen ook wel slangen