Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nachtrit 2011 Tiel 10 september

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2011 16:42 #884888 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nachtrit 2011 Tiel 10 september
EN DAAR KOMT IE NOU MEE! HAHAHAHA

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2011 17:07 #884889 door V300 register
Appelpop toch? Kan er iig niet bij zijn, ben net terug uit Duitsland en heb volgens mij niet meer dan anderhalf uur geslapen... Jammer, want ik ben er volgens mij tot nu toe elke keer bijgeweest. Altijd erg gezellig! Veel plezier aan de mensen die wel gaan :yeah:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-09-2011 21:14 #884891 door V300 register
Kan het hier horen! Zuid oosten windje

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-09-2011 10:08 #884897 door V300 register
Het was een leuke tocht!

En wat ik wel zeer sympatiek vond van Andr? is dat ie ook nog een paar onverwachte sfeer verhogers geregeld had :confused:,daarover zomedadelijk meer!

Vrij laat ,gitermiddag om n uur of 4,besloten we om de rit te rijden. Andr? gebeld en inschrijven kon nog dus dat was geregeld.

Fff na 6 uur zijn we thuis weggereden. Echt -> Tiel is dan wel geen wereldafstand maar je weet maar nooit wat je tegenkomt,toch?

Na onderweg nog even wat gegeten te hebben waren we rond 20:15 in Tiel bij de Mc Drek.Beetje n tegenvaller was de opkomst.......2 auto's,en daar reken ik ons al bij :( maar goed dat mag de pret niet drukken.

Fff handen schuddenen en beppen over auto's en zo,voor regelmatige evenement bezoekers een bekend fenomeen denk ik!:D

Voor Susan was het sowieso de eerst keer dat ze aan zo iets mee deed dus voor haar was het allemaal een nieuwe ervaring.Komt nog bij dat ze normaal kotsmisselijk wordt als ze tijdens een autorit gaat zitten lezen , en nu moest ze wel......Had voor de zekerheid maar de winterkuipjes op de vloer laten liggen.Mocht t fout gaan........:f....Ze heeft t trouwens droog gehouden!

In verband met Appelpop en het Fruitcorso konden we niet d??r Tiel rijden dus daar kregen we van Andr? nog even een route wijziging voor en toen konden we vertrekken.Het was al lekker donker dus dat maakt t plaatje wel compleet.

We zijn als 2e en dus als laatste vertrokken.Andr? kon zelf niet mee rijden maar was in geval van problemen wel gewoon beschikbaar.

De andere equipe was ik al snel vorbij tyd en vrolijk gas gevend toerden we door de betuwe.Alle aanwijzingen waren goed en duidelijk,da's dan ook wel prettig.

Na een goed half uur(de 2e equipe hadden we al HEEL lang niet meer gezien) kwamen we bij de eerste sfeer verhoger.:confused:

Hier moesten we rechts naar "De Els".Dat ging alleen niet omdat daar een bergingswagen dwars over de weg stond!Links van de dijk waar we op reden ging het een paar meter naar beneden en daar lag een BMW 328 cabrio,met de lichten nog aan! Die was uit "de Els" waar wij dus in moesten gekomen en in plaats van links- of rechtsaf te gaan was die in een soort van "Dukes of Hazzard" actie rechtdoor de dijk af gereden:lol:!

Gelukkig allen wat blik/plasticschade en geen gewonden!Na zo'n 20 minuten konden we onze weg vervolgen.Toen we bijna bij het volgende routepunt waren moesten we even aan de kant voor een tegenligger.........dat bleek equipe 2 te zijn :confused:. Bleken enigszins verdwaald :f.

Heb ze even gezegd waar we nu waren en toen gewacht tot ze gedraaid waren...........................Aangezien dat errug lang duurde zijn we maar weer verder gereden.

Er hing al de hele avond een onweer in de lucht en dat was prachtig on te zien .Net voor Ophemert heb ik de auto aan de kant gezet om hier in alle rust van te genieten(sfeer verhoger 2,nummer drie volgt zomedadelijk :) )

Na een kwartiertje kwam equipe 2 ook zowaar weer aanzetten.Nog even staan te praten en toen gingen we verder.Bij Tiel kwamen we bij sfeer verhoger # 3.De reeds door Eric aangekondigde politie controle.....met de blaasapparatuur.Maarrrrrr equip 2,die bij Ophemert v??r ons was weggereden stond daar niet in de file :confused: .

Uiteraard was de blaastest negetief(alcohol enrijden.....no way ! ) .Aan het eind van de route moesten we bij schrikhekken linksaf. Of iemand die dingen gejat heeft,geen idee,ik heb ze in ieder geval niet kunnen vinden.En dus te ver door gereden.Draaien terug,weer draaien en weer terug en....toen kwamen we de ander equipe weer tegen.De oplossing was simpel ,de betreffende straatnaam ingegeven in yvonneYvonne(de zus van TomTom) en al gauw zaten we weer op de goeie route.Even daarna bij aankomst bij de Mac Drek in Tiel kregen we sfeerverhoger # 4.Een hoosbui met flinke hagelstenen waar je echt niet blij van werd :cry:.
Andre zou tegen 00:30 ook daar zijn maar ik heb hem,na overleg met de andere equipe,maar even gebeld dat we allemaal heelhuids terug waren en dat we richting huis gingen.
Op de heenweg zijn we via Eindhoven gereden maar aangezien het noodweer van die kant gekomen was hebben we de terugweg maar via Nijmegen gedaan.De nieuwe rondweg bij Echteld is inmiddels ook klaar merkte ik toen.Mooie weg en DE ideale vluchtroute voor de de dagelijkse portie irritatiefile bij knooppunt Valburg :worship::worship::worship:!

Tegen 01:30 waren we weer thuis

Andr? bedankt voor een leuke rit,wij hebben er van genoten!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2011 11:48 #884901 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nachtrit 2011 Tiel 10 september
Prachtig verslag. Helaas niet zo veel opkomst als de vorige nachtritten. Wellicht in november of begin volgend jaar nog een nachtrit. Ik heb er nog 1 liggen, die met wat wijzigingen en deze keer strenge nacontrole (leermomentje; zelf checken blijkt toch niet voldoende te zijn) kan voldoen aan de eisen. Ben wel van mening dat het dan een echte nachtrit moet worden. Dus maximale eindtijd 5 uur in de ochtend.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC