Komt er dit jaar nog een sleuteldag?
- V300 register
- Verbannen
-
Daarnaast wil ik vooral heel veel afkijken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Lucluc;182921 schreef : Gaan we zeker doen dan! Je hebt me de vorige keer supergoed geholpen.
Ik vraag me nog wel af wat de vervangingstermijn is. 60.000 km weet ik, maar ik hoorde ook al zeggen van 150.000 km.
4 jaar of 80000km
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
klopt, maar vond het persoonlijk op alle fronten nogal een domper om aan te horen dat we zogenaamd niets doen als vrijwilliger en dat het een schande is om hierin een tegemoetkoming in de vorm van km-vergoeding te ontvangen:o negatief commentaar heb je altijd wel maar dit soort domme geblaat zonder onderbouwing had ik echt niet verwachtvolvofiel;182809 schreef : nou wil ik niet al te veel offtopic gaan, maar ik heb persoonlijk sterk het idee dat de "ALV-populatie" dit jaar niet representatief was voor het totale ledenbestand
ontopic; waar ik me wel aan "stoor" is dat we nog steeds 0,000000 input krijgen tav nieuwe sleuteldagadressen of mensen die graag naar een sleuteldag willen komen om anderen te helpen. maar als er een keer een sleuteldag is, zit binnen enkele dagen de inschrijving om te sleutelen w?l altijd bomvol. we zouden wel eens een keer wat meer steun willen krijgen zeg maar:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Elke sleuteldag is weer een leerzame dag natuurlijk, maar de mensen helpen elkaar onderling toch ook altijd wel (?)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
flyhart;183007 schreef : Met twee uur ben je echt bijna heel nederland door. Of woon je in limburg ergens ?
:yesyes: Yep en trots erop ook nog :y:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;182965 schreef : het zou ook fijn zijn als er wat mensen zijn die in de organisatie mee willen helpen
Daar wil ik wel bij helpen Anjo.
Organiseren gaat me beter af dan sleutelen:hmmz: