24 September 2011, Taxatiedag Heerde
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvo300club.nl/evenementen.php?evenementid=136
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Volgens mij telt een taxatie rapport altijd als je schade hebt, dus ook als je WA hebt, en je krijgt schade buiten je schuld om. Je krijgt dan i.p.v. maximaal de dagwaarde, maximaal de taxatiewaarde uitgekeerd of zoiets.
Ik ben in elk geval best wel benieuwd op hoeveel mijn auto getaxeerd gaat worden. Iemand misschien een idee?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
een taxatie is echter alleen nuttig als je hem naderhand naar de taxatiewaarde verzekerd. all-risk is uiteraard het beste en kost voor een oldtimer ook maar ca ?200 per jaar!!!
mocht je de auto dan in de prak rijden (of mocht hij door een onverlaat in de prak gereden worden) dan krijg je niet de dagwaarde van ?350 op je rekening gestort, maar de taxatiewaarde; die voor een kale '90er CVT in relatief goede conditie al minstens ?1500 kan zijn...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
in de staat zoals hij op de VKB stond en zoals hij toen reed (ik heb er ook ca 120km in gestuurd:D)/voelde/eruit zag denk ik aan rond de ?3000General Custom;181604 schreef : Ik ben in elk geval best wel benieuwd op hoeveel mijn auto getaxeerd gaat worden. Iemand misschien een idee?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;181607 schreef : Dan wacht ik nog een jaartje, ik moest de rode verzekeren en m'n eigen verzekeraar was op vakantie dus zit nu vast aan het goedkoopste jaarcontract dat ik kon vinden
autoverzekering zit je als het goed is nooit aan vast.. je kunt hem namelijk gewoon overschrijven (naar een ouder/broer/zus/je vriend(in) bijv.) en het vrijwaringsbewijs opsturen. Je krijgt het restant premie meestal gewoon terug en als het regelen een beetje vlot gaat kun je met een paar dagen de auto terug overschrijven en verzekeren met een normale opzegtermijn (1 maand ofzo)
- V300 register
- Verbannen
-