Koffieklets Dafclub
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Hij lijkt mij namelijk leuk om ook eens naar dafjes te kijken en om op zoiets rond te lopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het zou mij ook erg leuk lijken om eens bij een evenement van de Dafclub te kijken. Moet je nu eigenlijk per se een auto met variomatic hebben om lid te zijn?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet overigens niet wat de afspraken precies zijn maar volgens mij zijn de koffieklets dagen bij Herman redelijk "vrije instuif" ik zie daar ook bijv. Duitse dafclub leden etc.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik kan dit helaas nergens vinden op de site van de DCN.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar op de koffieklets bij Herman zal er niet zo moeilijk over gedaan worden als je er met een 360 staat.
Ik ga er ook niet met een DAF heen, dit jaar al helemaal niet.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Dutchie;180056 schreef : Wat Wouter zegt klopt, maar om bij het Dafmagazijn in aanmerking te komen voor onderdelen, moet je ?n lid zijn ?n moet je een variomatisch aangedreven voertuig hebben. Dus onderdelen die ook op een 360 passen kun je alleen krijgen als je ook een 340 hebt.
Volgens mij klopt dit niet helemaal.
Je moet lid zijn (klopt dus) en je wagens staan op chassisnummer op je ledenpas.
Je kunt enkel onderdelen aanschaffen als de onderdelen van directe toepassing zijn op jouw chassisnummer. Ik heb al geweten dat dit gecontroleerd wordt.
Een 360 herkennen ze aan het chassisnummer en zullen ze al waarschijnlijk niet registreren.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat betreft onderdelen heb ik vroeger wel veel fouten gemaakt. Door allemaal de verkeerde zaken te kopen. Radiateur klein type was een radiateur, dus ik 2 van die dingen gekocht blijken ze voor een 343 te zijn. Gaskabel, blijkt het er een voor een 360. Dat stond er ook bij, maar ik dacht die zal vast passen in een 340,er haha. Ja veel geleerd wat dat betreft.
Zo zit ik nog wel met meer onderdelen waar ik geen zak mee kan. Puur omdat ze verkeerd zijn. Ik heb ook nog een weber liggen, die past helemaal niet op een winner.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-