Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 21:39 #878012
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
Dank je J-L
Had ik een molen op mijn rug moeten laten tatoeren?
ps Jos ik heb de foto zelf wel ogeslagen vanwege de actie. Ps wat doe jij allemaal achter mijn rug om? :wtf2:
Had ik een molen op mijn rug moeten laten tatoeren?

ps Jos ik heb de foto zelf wel ogeslagen vanwege de actie. Ps wat doe jij allemaal achter mijn rug om? :wtf2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-06-2011 00:37 #878021
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2011 11:07 #878029
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
Jos X Laurens ?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2011 22:23 #878134
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
Ik mag Laurens wel want hij is net als ik ook gek op toertochten met molens.
Het heeft wat langer geduurd dan de bedoeling was maar het album over DE V3C TOERTOCHT ACHTERHOEK is af en geplaatst.
Klik HIER om naar de foto`s te kijken.

Het heeft wat langer geduurd dan de bedoeling was maar het album over DE V3C TOERTOCHT ACHTERHOEK is af en geplaatst.
Klik HIER om naar de foto`s te kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2011 22:56 #878139
door V300 register
Mooie foto's + een leuke van mezelf. Die gaat op Facebook!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2011 22:56 #878140
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-06-2011 23:06 #878144
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
Nee jij moet eens minder zooi meenemen 
Geen 3 reserve banden, 4 accu's en 2 radiators

Geen 3 reserve banden, 4 accu's en 2 radiators

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 00:27 #878158
door V300 register
Ziet er wel stoer uit, zo'n laag-bij-de-grondse GLS met Louvrepaneel en rode streep op de bumper :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2011 12:35 #878172
door V300 register
Leuke foto's! Mooie omgeving ook om een rondje te rijden :yesyes: Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de foto's maken heel veel goed

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2011 22:22 #890849
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nabespreking Toertocht Achterhoek 18 juni 2011
Tijd voor een update 
Inmiddels begint de route voor volgend seizoen weer vorm te krijgen. Ditmaal niet de omgeving van Winterswijk.
Het startpunt staat al redelijk vast: de McDonald's te Doetinchem. Strak aan de autobaan, dus in colonne naar het startpunt rijden is dan heel goed mogelijk. Er is dan ook gelegenheid om koffie te drinken/iets te eten en de wagens bij elkaar te zetten.
Ik ga nog niet teveel verklappen, maar tot nu toe loopt de route van Doetinchem naar Lochem, via Zelhem en Ruurlo. Tot nu toe ruim 60km, geheel over binnenwegen en natuurlijk veel zandwegen. Ook wat asfalt, maar voornamelijk "chaussee deform?e" en klinkerwegen (maar vooral: bos en weiland!!
).
Ik zit er hard over te denken om de route uit te breiden richting de Holterberg (dus iets verder richting noorden), zodat het een flinke rit wordt waar je een paar uur zoet mee bent. Echter loop ik tegen het probleem aan "hoe toeristischer de omgeving, hoe minder opengestelde zandwegen" dus even kijken hoe het loopt.
Als iemand tips of verzoekjes heeft, laat het gerust weten!

Inmiddels begint de route voor volgend seizoen weer vorm te krijgen. Ditmaal niet de omgeving van Winterswijk.
Het startpunt staat al redelijk vast: de McDonald's te Doetinchem. Strak aan de autobaan, dus in colonne naar het startpunt rijden is dan heel goed mogelijk. Er is dan ook gelegenheid om koffie te drinken/iets te eten en de wagens bij elkaar te zetten.
Ik ga nog niet teveel verklappen, maar tot nu toe loopt de route van Doetinchem naar Lochem, via Zelhem en Ruurlo. Tot nu toe ruim 60km, geheel over binnenwegen en natuurlijk veel zandwegen. Ook wat asfalt, maar voornamelijk "chaussee deform?e" en klinkerwegen (maar vooral: bos en weiland!!

Ik zit er hard over te denken om de route uit te breiden richting de Holterberg (dus iets verder richting noorden), zodat het een flinke rit wordt waar je een paar uur zoet mee bent. Echter loop ik tegen het probleem aan "hoe toeristischer de omgeving, hoe minder opengestelde zandwegen" dus even kijken hoe het loopt.
Als iemand tips of verzoekjes heeft, laat het gerust weten!
Moderators: Mark Smeets