Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;177428 schreef : V3C-BBQ'ers; wij gaan in colonne Harry ophalen en we slepen 'm aan z'n haren naar Oosterhout
Ha, gezellig! Alleen weet ik niet of ik dan nog in Tsjechi? zit of al in Kroati?... Komen jullie me daar dan ophalen? Wel leuk, zo lang in colonne rijden :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb bewust niet te vroeg iets toegezegd :+ die fout zag ik Harry al makenBodejodel;177427 schreef : Ja zeg, toen het in juni was had iedereen tentamens en feesten...nu is het maanden verzet en dan gaan jullie ineens allemaal in augustus op vakantie... :+

btw, ik ga altijd in augustus op vakantie...
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Je had nog gestemd op "liever in augustus"... :flame:Dutchie;177430 schreef : Ha, gezellig! Alleen weet ik niet of ik dan nog in Tsjechi? zit of al in Kroati?... Komen jullie me daar dan ophalen? Wel leuk, zo lang in colonne rijden :+
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;177443 schreef : Je had nog gestemd op "liever in augustus"... :flame:
Omdat ik in juni een meerweekse oefening heb, en ik toen nog niet wist welke weken dat waren

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dutchie;177453 schreef : Omdat ik in juni een meerweekse oefening heb, en ik toen nog niet wist welke weken dat waren
Misschien dat ik net die zaterdag terugkom, maar durf het nu nog niet te zeggen... Nouhou
Lijkt me verstandig om de BBQ dit jaar naar de kazerne te verplaatsen. Slaapplaatsen genoeg.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;177468 schreef : Lijkt me verstandig om de BBQ dit jaar naar de kazerne te verplaatsen. Slaapplaatsen genoeg.
Hahaha, welkom, welkom :+