10 jarig lustrumfeest 28 mei!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;175028 schreef : Helaas was er familie die dat weekeind al eerder geclaimed had
Ik wil nog wel proberen om bij het ochtendprogramma bij het Louwman Museum te zijn, maar ik zal helaas rond de lunch moeten vertrekken richting het Hoge Noorden.
Wat zijn de mogelijkheden/kosten voor zo'n verkort programma?
Hebben we nog niet over nagedacht, maar ik d?nk dat we daar wel een mouw aan kunnen passen. Bij het Louwman hebben we nl. een minimum groeps grootte, bij het restaurant een maximum. Dus w?l Louwman en geen restaurant zou in principe geen problemen op mogen leveren.
Ik heb een lijntje uitgegooid, zet alvast je aanmelding op de mail dan komt daar tzt een toepasselijk antwoord op

- V300 register
- Verbannen
-
Erik;175032 schreef : Ik wacht de post nog even af.. Ik ben ook al door andere clubs uitgenodigd om naar het Lauman museum te komen.
Daf Club Nederland heeft een evenement in Den Haag gepland op dezelfde dag als de eerste combi-sleuteldag in Leidschendam. Ze gaan bij dat evenement ook naar het Louwman museum.
kan d'r helaas niet bij zijn dan :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Overigens melden zij dat er maximaal 50 auto's op het terrein gratis geparkeerd mogen worden.
Is de pers ook uitgenodigd of schrijven we zelf (met foto's) een nieuwsbericht naar de krant? Wie gaat deze dag verslaan?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ow Kevin, zou je van mijn achternaam alleen de B willen laten staan? (kom liever niet met mijn volledige naam op Google en zo)
Thx!