Sleuteldag 21 mei Van Vliet
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
eipmiw;175601 schreef : Ik heb toch wel een kofferbakje vol, maar dat is allemaal op bestelling:yeah:
Daar rijd straks een rijk man terug naar Oss.......:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
@Boris maakt me niet zoveel uit, ik sta in de middag maar heb de hele dag vrij. Help graag andere mensen, oa jou met kleppenstellen
@William. Ben je aanwezig? je krijgt nog een tellerbak van me
@iedereen... ik ga de bewuste pakking achter doen.. Ik ben alleen een beetje dom, en heb die boutjes (hoogstwaarschijnlijk) bij m'n ouders laten liggen. Nu zijn er mensen die meerdere sets (mss ter reserve) hebben besteld. Is het een mogelijkheid dat iemand zijn bouten etc aan mij wil lenen. EN dat ik die avn mij opstuur, op mijn kosten. Of meeneem naar het volgende evenement
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;175607 schreef : Daar rijd straks een rijk man terug naar Oss.......:y:
Vriendenprijzen, Erik:) Zoals het hoort
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
@ Jos, mail me even ik heb 2 setjes en kan wel tijdelijk een setje boutjes missen.
- V300 register
- Verbannen
-

btw; jullie kunnen als eerste m'n nieuwe aanwinst zien; sneeuwkapje:D
- V300 register
- Verbannen
-

Verder: heeft er iemand een terugslagklepje voor de vario waar we het over hadden ivm zuinigheid? Liefst met een stuk slang erbij zodat ik mijn slangetje niet kapot hoef te snijden en m er makkelijk weer uit kan halen als het niet werkt.
Heb er zin an!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
McKlei;175635 schreef : Ik heb geen schema gekregen met de brugplanning, maar me wel aangemeld voor krukaskeerring. Deze is vervangen, maar ik wil wel dat er even iemand kijkt offie goed zit
Verder: heeft er iemand een terugslagklepje voor de vario waar we het over hadden ivm zuinigheid? Liefst met een stuk slang erbij zodat ik mijn slangetje niet kapot hoef te snijden en m er makkelijk weer uit kan halen als het niet werkt.
Heb er zin an!
oeps (aanmelding teruggevonden, was in inbox blijven hangen). bevestiging is alsnog onderweg
- V300 register
- Verbannen
-