Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Grote toertocht 2011 Wijnfeesten Moesel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2011 01:00 #877707
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Grote toertocht 2011 Wijnfeesten Moesel
ja, hotels trekt me zowieso niet heel erg. Als je ook echt aan de wijnfeesten wilt meedoen, maakt het ook niet echt uit waar je bed staat / ligt en hoe hard of zacht het is :+
m.a.w. ik ben ook wel voor kamperen.
m.a.w. ik ben ook wel voor kamperen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2011 08:45 #877712
door V300 register
Ik zou ook wel willen kamperen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-08-2011 11:13 #882811
door V300 register
Natur Camping Feriendorf Moritz
Herbstwiese 1
D-54531 Manderschei
Voor de camping liefhebbers.
Gezien het feit dat ik zie dat we verspreid gaan zitten is dit geen enkel probleem. Op de zondag ontmoeten we elkaar op de Sportplatz nabij Deudesfeld om 10:00. Op de L16 tussen Desserath en Deudesfeld staat een witbord met opschrift in een bocht naar rechts vanuit Desserath. De straat naar de Sportplatz is licht steigend en gaat via velden een bosrijk gebied in rij afstand circa 1100 meter.
Herbstwiese 1
D-54531 Manderschei
Voor de camping liefhebbers.
Gezien het feit dat ik zie dat we verspreid gaan zitten is dit geen enkel probleem. Op de zondag ontmoeten we elkaar op de Sportplatz nabij Deudesfeld om 10:00. Op de L16 tussen Desserath en Deudesfeld staat een witbord met opschrift in een bocht naar rechts vanuit Desserath. De straat naar de Sportplatz is licht steigend en gaat via velden een bosrijk gebied in rij afstand circa 1100 meter.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
16-08-2011 15:33 #883455
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Grote toertocht 2011 Wijnfeesten Moesel
Wie doen er nu concreet mee?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2011 15:48 #883460
door V300 register
Zelf ga ik zowieso meedoen. heb nog geen plekje op de camping gereserveerd maar een tentje raak je altijd wel ergens kwijt.
Ik heb eventueel nog plaats voor een bijrijder (inclusief kampeerspul) trouwens.
Ik heb eventueel nog plaats voor een bijrijder (inclusief kampeerspul) trouwens.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
16-08-2011 16:13 #883463
door Mark Smeets
Ik rijd zelf alleen de zaterdag route overigens.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
22-08-2011 22:16 #883896
door Mark Smeets
Het blijft toch niet bij Wouter en mij....???
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2011 22:28 #883900
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Grote toertocht 2011 Wijnfeesten Moesel
Ik heb helaas bij een andere vereniging verplichtingen die ik al reeds een half jaar geleden ben aangegaan anders was ik graag mee gegaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-08-2011 14:58 #884010
door V300 register
Zo te zien is er belangstelling "gelukkig!", ik zelf hoop dat we ongeveer 10 of meer auto's op de weg zullen krijgen voor deze 2 dagen. Ben benieuwd, de rit is een geschenk aan de club, derhalve doe ik ook geen onkosten declareren, zoals ieder jaar.
Maar zoals geschreven is dit mijn keuze! Maar de kosten waren deze keer ook niet gering, 3 keer naar de Moezel circa 1300 km en enkele overnachtingen. Zo vaak en op zulke korte tijd ben ik nog nooit aan de Moezel geweest. Ik hoop dat ik van voldoende belangstelling mag genieten, maar dat is het nadeel dat wij in het diepe zuiden van het land iets organiseren, en het nadeel van de vrijheid en de blijheid, maar ook spannend voor mij. Je weet van te voren nooit wat zo'n dag of zoals nu dagen me zullen brengen. Tot zover zijn alle ritten leuk verlopen en is een ieder aan zijn trekken gekomen. Tot as Zaterdag en hopend op een droog en vooral leuk weekend.
Maar zoals geschreven is dit mijn keuze! Maar de kosten waren deze keer ook niet gering, 3 keer naar de Moezel circa 1300 km en enkele overnachtingen. Zo vaak en op zulke korte tijd ben ik nog nooit aan de Moezel geweest. Ik hoop dat ik van voldoende belangstelling mag genieten, maar dat is het nadeel dat wij in het diepe zuiden van het land iets organiseren, en het nadeel van de vrijheid en de blijheid, maar ook spannend voor mij. Je weet van te voren nooit wat zo'n dag of zoals nu dagen me zullen brengen. Tot zover zijn alle ritten leuk verlopen en is een ieder aan zijn trekken gekomen. Tot as Zaterdag en hopend op een droog en vooral leuk weekend.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2011 12:55 #884042
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Grote toertocht 2011 Wijnfeesten Moesel
Ik zal helaas verstek moeten geven wegens andere verplichtingen.
Het weer ziet er relatief goed uit trouwens voor jullie.
Het weer ziet er relatief goed uit trouwens voor jullie.
Moderators: Mark Smeets