nabespreking alv 2011
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]3025[/ATTACH] [ATTACH]3026[/ATTACH]
Gekkigheid natuurlijk. Het was een mooie opkomst. Besluitvorming/het stemmen ging best rap vergeleken met andere jaren. Is een goed jaar geweest, financi?n zijn (weer) op orde. Er werd ook flink gekofferbakswapt. Daarna nog ff een lekkere pannekoek gegeten met de redactie en deel v/h bestuur bij Kort-Jak in Woerden/Harmelen/Vleuten/Haarzuilens. Lekkor hor.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
punkazz;168924 schreef : We hebben eigenlijk alleen maar gegeten. Pics so it did happen:
[ATTACH]3025[/ATTACH] [ATTACH]3026[/ATTACH]
Gekkigheid natuurlijk. Het was een mooie opkomst. Besluitvorming/het stemmen ging best rap vergeleken met andere jaren. Is een goed jaar geweest, financi?n zijn (weer) op orde. Er werd ook flink gekofferbakswapt. Daarna nog ff een lekkere pannekoek gegeten met de redactie en deel v/h bestuur bij Kort-Jak in Woerden/Harmelen/Vleuten/Haarzuilens. Lekkor hor.
Inderdaad! De pannenkoek smaakte goed en we hebben bewijs gezien dat Kevin varkenssat? via de mond naar binnen kan werken, en via de neus vrijwel direct weer naar buiten kan brengen

Groot pluspunt van vandaag vond ik de grote opkomst. Brengt een beetje evenwicht, laten we maar zeggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Maar inderdaad een zeer goede ALV geweest. Overigens de 1e sinds ik in het bestuur zit.
- V300 register
- Verbannen
-

Was een goede vergadering, oude punten opgehelderd/opgelost en voor een aantal nieuwe plannen goedkeuring van de leden gekregen.
En niet te vergeten de toetreding van nieuw bloed in het bestuur!
- V300 register
- Verbannen
-
De opkomst viel me niet tegen, al waren er wel een paar aangemeld die uiteindelijk niet zijn verschenen (zonder afmelding). Maar goed, al met al gaat het goed met de club :y:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvofiel 2;168963 schreef : Maar goed, al met al gaat het goed met de club :y:
Maar goed ook, anders hadden we er nu nog gezeten :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Maak je borst maar vast nat. Oh nee, dat deed Kevin al tijdens het eten geloof ik :crazy1:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
al was het eten wat ik hier thuis voorgeschoteld kreeg vanavond toch ook wel de moeite waard:)