Nabespreking cursus remsysteem
- V300 register
- Verbannen
-
[ATTACH]2964[/ATTACH] [ATTACH]2965[/ATTACH] [ATTACH]2966[/ATTACH] [ATTACH]2967[/ATTACH]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik rij lekker over de A1 nabij Soest; moest even gas loslaten om een dikke audi me in te laten halen die met gangetje veel-te-hard aan kwam knallen voor ik zelf de linkerbaan op wilde ineens een partij herrie in de auto dat boven de radio uit kwam. schrikreactie; radio zacht en het klonk als uitlaatlawaai.. man, wat krijgen we nou weer. partij herrie als je gas gaf niet normaal. het zal ook eens niet, auto weer eens kaput
rest van de weg lekker op m'n gemak 80 gereden en weer thuis gekomen; kijk onder de auto ennnnnnnnn:
dikke lol:+
weer wat te sleuteleeee
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Het ziet er op de foto helemaal niet verroest ofzo uit, gevalletje metaalmoeheid?
Nou ja Anjo, hier kon jij verder ook niets aan doen doen denk ik dan maar, als je nu al wist dat de uitlaat verrot was, maar nogmaals dat is hij zo te zien helemaal niet.
Was een leuke en leerzame dag vandaag, een hoop dingen die mij absoluut onbekend waren over de rem inrichting bij een V300.
Nu die drempel nog over om er echt aan te gaan sleutelen...
- V300 register
- Verbannen
-
Balen.... maarja.
Was een leerzame dag id! Goed en begrijpelijke uitleg doot Wouter!
Ik hoop dat ik dit soort dagen vaker bij kan wonen.
Nogmaals bedankt hiervoor.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
is gescheurd net achter de las bij de middendemper, in principe een bekende plek omdat de uitlaat tussen steun bij koppelingshuis helemaal los hangt tot aan de einddemper onder een 343/345.. de haakjes van het latere steuntje zie je op bovenstaande foto zitten aan de uitlaatpijp (ca 10cm na de klem) dit is wat later erbij gekomen om de boel wat te ontlasten.
heb een tijdje terug al een nieuwe uitlaatlijn besteld, ben benieuwd of die al binnen is/was:)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

AvdAkker;167395 schreef : heb een tijdje terug al een nieuwe uitlaatlijn besteld, ben benieuwd of die al binnen is/was:)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En voor diegenen die schrokken toen ik de weg op draaide; mijn voet schoot van de koppeling af dus het leek alsof ik er vandoor plankte volgens mij... :humor:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Wil ik graag doen Steven, naar ?punkazz;167388 schreef : Als iemand zich geroepen voelt om een stukje te schrijven, graag.