Varfard zondag 25 april 2010
- V300 register
- Verbannen
-
Maargoed, niet mijn auto's natuurlijk (helaas).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Jullie 360's mogen er ook wel zijn hoor :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;142062 schreef : Die velgen staan hem echt ontzettend goed zeg, maar als je hem zo neus tegen neus met die van Ronald zet wordt het wel pijnlijk duidelijk dat een verlaging toch echt wel noodzakelijk is... :+
Ben ik niet met je eens. Eerlijk gezegd vond ik de 360 van Ronald zelfs t? laag. Ik ben blij dat ik geen intrax veren heb besteld, anders had ik ze weer moeten verkopen

Die witte P1800 heeft afgelopen jaar ook de Beemdrit gewonnen, erg mooi ding! Met rode bekleding en Volvo op de achterbank gestikt

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Lucluc;142084 schreef : Hmm, ik dacht juist bij beide 360's: wat jammer van die Corsa-velgen.
Gelukkig verschillen de smaken. Die dichte GLT velgen vind ik eigenlijk ronduit lelijk... :yesyes:Jos360;142095 schreef : Ik ben het met J-L eens. Ik zou originele velgen stemmen voor beide auto's. Liefst dichte GLT velgen.
Nou, ik kan niet wachten tot die van mij zo laag is. Ik wil graag van het hoge SUV/crossover gehalte af wat ik nu heb...v0lv0freak;142129 schreef : Ben ik niet met je eens. Eerlijk gezegd vond ik de 360 van Ronald zelfs t? laag. Ik ben blij dat ik geen intrax veren heb besteld, anders had ik ze weer moeten verkopen

Inderdaad!Jos360;142095 schreef : Maargoed, niet mijn auto's natuurlijk (helaas).

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;142191 schreef : Ik vond het comfort bij Ronald in de auto echt zeer belabberd. Voor een hobbyauto misschien even leuk, maar voor een daily? En dan ook nog met voorspoilert, dus dan zou ik nooit meer BMW's kunnen inhalen op drempels?
het comfort is ook belabberd ,maar het is voor mij echt een voor de fun bakkie
op de snelweg is het best goed te doen hoor,en op achteraf weggetjes kan ik natuurlijk veel harder als die boten van jullie he;D
nee geintje
als ik er dagelijks mee moest rijden ,zou ik hem veel slapper maken
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Aan de andere kant is het comfort van de 340 ook weer genieten, helemaal door die heerlijke relax stoel.
Soms word ik er bij sommige bochten weer even aan herinnert dat het beter wat langzamer had gekund al heb ik nog niet meegemaakt dat er echt veel onderstuur optreed, eerder de 'kont' die soms een tikkie nerveus word.
Lijkt me wel eens leuk om te ervaren als passagier hoe jouw 360 'aanvoelt' Ronald.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-