Toer- en bootrit Biesbosch
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Heb mezelf en mijn zoon van 11 jaar net proberen aan te melden, maar je mailbox zit vol. Mijn lidnr. is: 0710-0325.
Hopelijk werkt dit ook!
Groet,
Gert
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
antiekeradio;137765 schreef : we kunnen wel iets regelen zodat je de EVC mail via een Gmail adres gaat benaderen??
schijnt dat Kevin hier meer ervaring mee heeft.
Wat ik wel belangrijk vind is dat zoveel mogelijk de @volvo300club.nl adressen gebruikt blijven worden voor communicatie met de leden. Dat staat veel meer profi en is ook duidelijker voor de leden. Een soort huisstijl.
Ik ga even zoeken in het diepe donkere archief... ik moet daar ooit eens een handleiding voor hebben gemaakt voor mijn 1e stage bedrijf, dat is nogal een tijdje geleden! Even zoeken...:yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
gert.,je aanmelding is verwerkt en julle staan er bij op de lijst.:yesyes:Gerrit;137851 schreef : Hallo Erik,
Heb mezelf en mijn zoon van 11 jaar net proberen aan te melden, maar je mailbox zit vol. Mijn lidnr. is: 0710-0325.
Hopelijk werkt dit ook!
Groet,
Gert
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
setsunakaede;137854 schreef : Zeg Kevin, wat waren jouw plannen voor de zondag?
Zoals ik al schreef had ik al toezeggingen gedaan voor komende zondag en zondag de week er op.
Begin april opent het museum weer, en de bezem moet er nog even doorheen. Had het helaas eerder moeten weten, dan had ik er rekening mee kunnen houden. Het is nu helaas net even tekort dag anders had ik heel graag mee gegaan!
- V300 register
- Verbannen
-
Margriet heeft namelijk andere plannen en heeft Amber ook mee. (niet dat Amber zo'n geweldige navigator is, met haar krap 11 maanden, maargoed...)