Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking Nieuwjaarsborrel Loosdrecht 17 januari 2010
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 17:44 #629869
door 16673-dummy
Nabespreking Nieuwjaarsborrel Loosdrecht 17 januari 2010 is gemaakt door 16673-dummy
Zo, weer terug.
Was best gezellig. Persoonlijk vond ik het Volvo-museum toch wat tegenvallen, ik had het groter verwacht. De opkomst was vrij hoog moet ik zeggen
Foto's volgen.
Was best gezellig. Persoonlijk vond ik het Volvo-museum toch wat tegenvallen, ik had het groter verwacht. De opkomst was vrij hoog moet ik zeggen

Foto's volgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 17:56 #812311
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Nieuwjaarsborrel Loosdrecht 17 januari 2010
Nouja museum, het is een priv?collectie met bezichtigingsmogelijkheid en dat soort dingen vind ik altijd erg leuk. Het is als het ware iemands persoonlijke tempel en zo ervaar ik het ook, gapen naar al het fraais maar met de nodige consideratie voor alles wat er staat.
Leuk dat iedereen in grote getale was gekomen, toch weer mooi een parkeerplaats vol en dat in Loosdrecht, waar Cayenne en Range Rover de Golf en Astra zijn
Leuk dat iedereen in grote getale was gekomen, toch weer mooi een parkeerplaats vol en dat in Loosdrecht, waar Cayenne en Range Rover de Golf en Astra zijn

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 18:18 #812312
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Nieuwjaarsborrel Loosdrecht 17 januari 2010
Ik vond het erg vermakelijk. Een humoristische museumeigenaar, veel volvo-rariteiten, een zeer vakkundig ingericht onderdelenmagazijn maar vooral.....snert!!!!!
Omdat niemand bij mij thuis daar van houdt had ik dat al jaren niet meer gegeten.
Omdat niemand bij mij thuis daar van houdt had ik dat al jaren niet meer gegeten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 19:28 #812318
door V300 register
Ik weet niet hoe ik de foto's er rechtstreeks ingeplakt krijg, dus dan maar
even als bijlagen.
even als bijlagen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 19:29 #812319
door V300 register
En de volgende 5:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 21:17 #812329
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Nieuwjaarsborrel Loosdrecht 17 januari 2010
ja was weer een leuk dagje, ook weer wat nieuwe gezichten gezien:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 21:23 #812330
door V300 register
Ik heb alleen maar nieuwe gezichten gezien, op Joost en Stefan na :+
Ik vond het ook zeker gezellig, hopelijk kan de volgende meeting m'n eigen bolide ook mee
Ik vond het ook zeker gezellig, hopelijk kan de volgende meeting m'n eigen bolide ook mee

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 21:33 #812331
door V300 register
Gezellige meeting, al was de openingszin van de (verder wel prima) man van het museum een tikje risky, met zijn 'echte Zweedse achterwielaandrijvers'. 
Verder viel het me op dat er zoveel mensen aanwezig waren, echt een super opkomst!

Verder viel het me op dat er zoveel mensen aanwezig waren, echt een super opkomst!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-01-2010 22:47 #812333
door V300 register
ik vond het erg gezellig, en heel leuk dat er zoveel mensen op af gekomen waren!
het museum was inderdaad heel anders dan wat ik verwacht had, maar wat dat betreft ben ik met de andere autos en bijbehorend museum (waar we vorig jaar waren) ook wel een b?????tje verwend natuurlijk
toch erg leuk om het een keer gezien te hebben. voor een 'one man show' absoluut een bijzondere prestatie om zo iets in stand te kunnen houden.
het museum was inderdaad heel anders dan wat ik verwacht had, maar wat dat betreft ben ik met de andere autos en bijbehorend museum (waar we vorig jaar waren) ook wel een b?????tje verwend natuurlijk

toch erg leuk om het een keer gezien te hebben. voor een 'one man show' absoluut een bijzondere prestatie om zo iets in stand te kunnen houden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-01-2010 18:52 #812389
door V300 register
Helaas kon ik niet mee om het Volvomuseum bezichtigen door andere verplichtingen gisterenmiddag. Ik vond het in ieder geval erg leuk om er bij te zijn en wat gezichten achter de (nick)names te leren kennen!
Moderators: Mark Smeets