Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

nachtrit 14 november

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2009 22:53 #802466 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic nachtrit 14 november
Ah, lijkt me leuk!
Zal ik Wouter proberen te "hinten"? :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2009 22:58 #802470 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nachtrit 14 november
Aha, Joost had mij dit topic al 'gehint', is wel een leuk idee!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2009 23:16 #802482 door V300 register

Bodejodel;123274 schreef : Ah, lijkt me leuk!
Zal ik Wouter proberen te "hinten"? :D

als er ?berhaupt een nachtrit gehouden gaat worden....

ik weet niet of er al zicht is op een organisator; Erik geeft hierboven aan dat hij nog geen idee heeft hoe of wat.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2009 23:57 #802488 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic nachtrit 14 november
Nu we toch aan het hinten zijn, Achterhoek, lees Ulft... :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 08:07 #802496 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic nachtrit 14 november

Kevin;123296 schreef : Nu we toch aan het hinten zijn, Achterhoek, lees Ulft... :)

Kopje koffie om middernacht? ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 08:18 #802498 door V300 register
Volgens mij begrijp ik het weer eens niet:S

De datum staat al het hele jaar op de evenementenlijst vermeld en daar staat bij "Achterhoek". Ik ging er van uit dat iemand zich dan ook daadwerkelijk als organisator heeft gemeld c.q. evc die het regeld met als locatie achterhoek?

Zoals ik het nu lees is er een datum en locatie geprikt en wachten we vervolgens rustig af tot iemand zich meld als organisator. Lijkt mij een beetje te passief, aangezien er ook niet actief is gevraagd om een organisator.....

Hopelijk is er iemand die in de omgeving "achterhoek" woont en e.e.a. op zich wil nemen. Dit is toch een jaarlijks terugkerende "klassieker" onder de toertochten :hmmz2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 09:03 #802502 door V300 register

kingfisher;123306 schreef : De datum staat al het hele jaar op de evenementenlijst vermeld en daar staat bij "Achterhoek". Ik ging er van uit dat iemand zich dan ook daadwerkelijk als organisator heeft gemeld c.q. evc die het regeld met als locatie achterhoek?

Zoals ik het nu lees is er een datum en locatie geprikt en wachten we vervolgens rustig af tot iemand zich meld als organisator. Lijkt mij een beetje te passief, aangezien er ook niet actief is gevraagd om een organisator.....

Ik ging er ook eerst vanuit dat dingen geregeld waren als ze met datum (niet onder voorbehoud) en al op de evenementenpagina stonden.
dit was ook de reden dat de sleuteldag in Ermelo in September plaats vond, in plaats van in April :)
(kwam er te laat achter dat de datum nog helemaal niet vastgelegd was)

Als je als EVC rust wilt hebben mbt planning, moet je heeeel duidelijk aangeven dat er zonder leden input helemaal niets tot stand komt.

Wachten op respons is ook niet de meest effectieve manier, er zijn meerdere mensen die bereid zijn om ritten uit te zetten, die hier niet pro-actief mee te koop lopen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 10:17 #802512 door V300 register
We worden er ook niet echt op aangesproken een paar maanden van te voren (toch wel re?el om een behoorlijke nachtrit uit te gaan zetten/organiseren) om dit te organiseren.

Want er zijn best mensen die dat kunnen/willen.

Wellicht een beter idee om het dan n?et op de kalender te zetten. Zodat mensen zelf met een te organiseren evenement komen (die ze daadwerkelijk gaan organiseren) zodat deze op de kalender geplaatst kan worden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-10-2009 11:04 #802515 door V300 register
ja, dat zou in ieder geval duidelijker zijn.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2009 12:05 #802516 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic nachtrit 14 november
Stefan heeft daar wel gelijk in. Mijn zorgen zijn momenteel op de VKB gericht. Dan zit er nog een vakantie tussen en is het momenteel druk op mijn werk. Bovendien had een versterking van de EVC nu wel nuttig geweest.

Vorig jaar was een mooie nachtrit. Ik had gehoopt dat nav. de berichten en dit succes iemand al met een nieuwe bezig was gegaan. Ik moet met jullie constateren dat die handschoen (nog) niet is opgepakt. Voor een open programma met we zien wel wat we doen, ben ik evenmin.

Om mijn taak beter uit te voeren ga ik, zoals ik het afgelopen half jaar al geprobeerd heb, een update ledenlijst met telefoonnummers zien te bemachtigen. Tevens ga ik voor volgend jaar een planning maken en eerder mensen regelen die voor invulling kunnen zorgen.

Zoals gezegd had de VKB en mijn eigen persoonlijke inkomsten nu ff alle aandacht. Een optie is nog de nachtrit door een toerrit vervangen. Dat hebben we sinds de zomer ook niet gedaan.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC