Taxatiedag zondag 30 augustus
- V300 register
- Verbannen
-
(en ik heb niets beters te doen dan posten op fora op dit moment) :hmmz:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De blauwe is nog 0,0 aan veranderd (en nog geschorsd / APK 4 maanden verlopen), en de grijze is ook niet in top staat. En ja, ik weet dat taxatie zich dan toch loont. Maar we gaan nooit met de grijze 360 op vakantie, en als er iets aan is wordt het in eigen beheer gemaakt. Dus total loss verklaring 'vegen we onze kont aan af'

Tenzij de wagen natuurlijk onrepareerbaar is (scheef, volledig in de kreukels etc..)
Misscien dat ik wel even kom kijken met de 360. Is toch maar 15 minuten rijden

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;117498 schreef : ...en als er iets aan is wordt het in eigen beheer gemaakt. Dus total loss verklaring 'vegen we onze kont aan af'
Iemand rijdt tegen je aan en de auto is niet meer rijdbaar. Verzekering erkent schade en je krijgt 500 euro, de dagwaarde, terwijl de werkelijke schade is vastgesteld op 4000 euro. De kans dat een GLE wordt getaxeerd op 4000 euro is aannemelijk. Dan ga je dus voor 3500 euro de boot in. Geld kan mij ook niets schelen, maar ik kan wel zodanig rekenen dat de rit naar Weert en 80 euro neertellen mij geen onaantrekkelijk aanbod lijkt. Ik hoop maar zo voor jou dat je geen aanrijding krijgt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar het bealngrijkste argument is: het is pap zijn auto, dus ook zijn keuze en verantwoording

Overigens hebben we 5 jaar geleden nog 1500 euro bij schade gekregen, omdat hij er nog zo netjes uitzag. Toen was de auto dus ook al 19 jaar en inprincipe dus maar 500 euro aan dagwaarde.
Ter geruststelling, de blauwe wordt zeker getaxeerd!

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;117501 schreef : Heb je gelijk in JL. Aan de andere kant is verzekering ook maar 54 euro per jaar nu. Als je hem dan allrisk verzekerd ben je al snel 400 tot 500 euro kwijt. Na een paar jaar is het dus om het even als je schadevrij rijdt..
Geldt ook bij W.A.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;117507 schreef : Geldt ook bij W.A.
Erik;117587 schreef : Er zijn nog plaatsen vrij, dus wie slim is maakt nog van het voordelige aanbod gebruik.
Combinatie van beide posts zorgt ervoor dat ik komende week als hij terug is van vakantie nog eens zal 'zeuren' voor de taxatie. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de auto waard is.
- V300 register
- Verbannen
-
Maakt de plaats waar dit evenement word gehouden wellicht uit? Voor mij niet 80 km, maar zou het in groningen worden gehouden zou ik niet komen. Ik weet niet hoeveel clubleden er in holland en groningen en leeuwarden wonen waarvoor het niet intersant is om naar weert te rijden... Daarmee zeg ik niet dat het niet in weert zou moeten worden gehouden maar ja zou bijvoorbeeld 1 keer per jaar noem iets utrecht kunnen doen en het jaar erop weer weert ect.
Beste plek is natuurlijk in de buurt van utrecht in het midden van het land. Ja eigenlijk niet de beste plek is de plek waar de kern van het meeste leden van de 300 club wonen haha.